co z moim "sexem"

1. Data: 2004-05-27 10:05:11

Temat: co z moim "sexem"
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mam 28 lat, 6-o letnie dziecko, wspaniałego męża i nie mam w ogóle ochoty na
sex. Co mam ze sobą zrobić, czy ja jestem "nienormalna"

2. Data: 2004-05-27 10:49:27

Temat: Re: co z moim "sexem"
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> mam 28 lat, 6-o letnie dziecko, wspaniałego męża i nie mam w ogóle ochoty
> na sex. Co mam ze sobą zrobić, czy ja jestem "nienormalna"

jakbym widziała siebie he he ...
ten sam wiek i w tym samym wieku dziecko :)))

też czasem myśle że jestem walnięta ,

ale ja stwiam na pigułki , choć bez nich też nie jest dobrze :((

--
Pozdrawiam Magda
GG 3424322

3. Data: 2004-05-27 19:56:44

Od: Ania <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na "pocieszenie" mogę dodać, że ja mam 27 lat i to samo. Mój mąż twierdzi,
że pod tym względem jestem nienormalna. Chciałabym żeby było inaczej no ale
cóż...

--
Ania

4. Data: 2004-05-27 21:56:13

Od: "PiotrO" <p...@p...onet.pl.NO.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@N...pl> wrote in message
> [...]
> że pod tym względem jestem nienormalna. Chciałabym żeby było inaczej no

uwazajacie Panie na moment gdy odwroca sie tendencje :)

pozdr
PO

5. Data: 2004-05-28 16:19:02

Od: Magda <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdz sobie tarczycę, poziom hormonów tarczycy,

też magda :) (ale z problemami z tarczycą)

6. Data: 2004-05-31 19:15:21

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że pod tym względem jestem nienormalna. Chciałabym żeby było inaczej no

Wyślijcie swoich mężów do mnie... Mam 29, 5 letnie dziecko, nie mam męża i
nie narzekam na libido ;)
A! I uważam, że wszystkie jesteśmy normalne - nikt od nas nie powinien
wymagać, abyśmy były "od linijki" - że mamy mieć takie same temperamenty,
potrzeby itd.

pozdrawiam

Monika

Nowe okulary i problem z perspektywą