co z ta slużbą "zdrowia"???

21. Data: 2005-10-11 11:50:39

Temat: Re: co z ta slużbą "zdrowia"??? (OT się zrobiło)
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
news:4f0rq0h88w33.dlg@konto.kaji...
> Mon, 10 Oct 2005 23:07:40 +0200, *Mietek*
> <news:diel7k$rss$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):
> Nie głosowałam tym razem na nikogo, bo nie było na kogo.
> Jak się pojawi ktoś całkiem nowy, młody i obiecujący, nie z tych
> aparatczyków, to kiedys zagłosuję (jak zdążę).

A nie lepiej wybrać z dwojga złego mniejsze zło? Pomyśleć, że nasi
dziadkowie i pradziadowie przelali tyle krwi potu i łez abyśmy wszyscy teraz
mieli prawo do wolnych wyborów, a my co? Mamy to w d... i nie idziemy
głosować, bo i tak będzie źle i nie ma na kogo. Tylko po co potem narzekać,
że jest źle i państwo ma nas gdzieś, skoro my najpierw wypinamy się na
państwo? Głosowanie to w pewnym stopniu obowiązek nie tylko obywatelski,
patriotyczny, ale obowiązek względem naszych przodków (dzięki nim żyjemy w
suwerennym państwie i w systemie zwanym demokracja, choć ja osobiście nie
uważam ten system za najlepszy z najlepszych). Głupotą też jest sądzić, że w
wyborach startują krystalicznie czyści ludzie - takich do władzy nie
dopuszczą, ale zduszą w zalążku każdą inicjatywę. Dopóki Polacy nie będą
głosować i brać udział w polityce, dopóty nic nigdy nie zmieni się na
lepsze. Zawsze najlepiej umyć ręce...jak Piłat.

Pozdrawiam,
Akulka

22. Data: 2005-10-11 13:33:52

Temat: Re: co z ta slużbą "zdrowia"???
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hesia" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

> wszytskie swoje skierowania do gastrologa, sztuk 3 w ostatnim czasie,
> dostalam od... INTERNISTY,

Mówiłam o skierowaniu na GASTROSKOPIĘ, nie do gastrologa.
O.

23. Data: 2005-10-11 17:06:01

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Oct 2005 00:37:32 +0200, Kaja bulgocze:

> Jak się pojawi ktoś całkiem nowy, młody i obiecujący, nie z tych
> aparatczyków, to kiedys zagłosuję (jak zdążę).

No jak to? A Liwiusz Marian Ilasz? ;]

--
ika - umop apisdn

24. Data: 2005-10-11 20:17:10

Temat: Re: [OT] wybory
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> A nie lepiej wybrać z dwojga złego mniejsze zło? ...
> Dopóki Polacy nie będą głosować i brać udział w polityce, dopóty nic nigdy
> nie zmieni się na
> lepsze. Zawsze najlepiej umyć ręce...jak Piłat.

...obowiazek...hm. A co zrobic, jesli zaden kandydat nie spelnia oczekiwan?
Zamknac oczy i strzelic krzyzykiem na chybil trafil??? Czy to jest uczciwe?
Ach, ale spelnilo sie wowczas obowiazek, no i frekwencja wyzsza. No, i
nastepne 5 lat narzekania...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

25. Data: 2005-10-11 20:32:27

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> [...]
> Ach, ale spelnilo sie wowczas obowiazek, no i frekwencja wyzsza. No, i

Zawsze można zagłosować np. Na Korwin Mikkego. Jego poparcie jest na
wysokości błędu statystycznego, więc jeden głoś w te, czy w tamte strone ;)

Pozdrawiam

Piotr "SlaVa" S.

26. Data: 2005-10-11 20:35:53

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ba! Kwaśniewski od 10 lat jest bardzo elokwentny. I g**** z tego mamy

27. Data: 2005-10-11 23:12:16

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Oct 2005 22:35:53 +0200, *Mietek*
<news:dih7v2$39f$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> ba! Kwaśniewski od 10 lat jest bardzo elokwentny. I g**** z tego mamy

Jest elokwentny, nieźle się prezentuje (teraz schudł), potrafi rozmawiać ze
wszystkimi. Niestety...g* z tego mamy (ale i tak dobrze, że był i jeszcze
jest), bo taki prezydent to faktycznie g* może :D Prezydent to może tylko
zawetować lub podpisać ustawę i robić dobre wrażenie.
Który z tych co się teraz pchają na fotel prezydencji ma jakąś prezencję,
dar wysławiania się ? Moim zdaniem żaden.

--
Kaja

28. Data: 2005-10-11 23:23:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Oct 2005 22:32:27 +0200, *pslovik1*
<news:63ff9$434c215c$540a7d5a$13592@news.chello.pl> napisał(a):

> Zawsze można zagłosować np. Na Korwin Mikkego. Jego poparcie jest na
> wysokości błędu statystycznego, więc jeden głoś w te, czy w tamte strone ;)

Głosujcie sobie z tym Mikke wzajemnie. Raz on na Ciebie, raz Ty na niego.
W jakiejś przyjemnej kabince do głosowania.
Powodzenia agitatorze!

--
Kaja

29. Data: 2005-10-11 23:31:06

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jest), bo taki prezydent to faktycznie g* może :D Prezydent to może tylko
zawetować lub podpisać ustawę i robić dobre wrażenie.
Który z tych co się teraz pchają na fotel prezydencki ma jakąś prezencję,

30. Data: 2005-10-13 11:16:32

Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości news:

> Mówiłam o skierowaniu na GASTROSKOPIĘ, nie do gastrologa.
> O.

to samo!
zanim wyslali mnei do gastrologa dali mi skierowanie na gastroskopie !

--
Hesia
[WRO-tka]

duze lzawienie
jelita,żołądek?
"dobre" laboratorium w Szczecinie
oznaczanie hormonów tarczycy -czy koniecznie rano?
Okulista: czekać na wizytę, czy lecieć wcześniej?