co zamiast glazury do kuchni na sciany?

1. Data: 2007-10-21 16:36:29

Temat: co zamiast glazury do kuchni na sciany?
Od: Piotr Wasil <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W kuchni miedzy blatem a szafkami mialem najpierw plyty ze stali
szlachetnej z Ikei, ale zupelnie sie nie sprawdzily - przy plycie
grzewczej temperatura niezle je zniszczyla, a poza tym bardzo ciezko
bylo je domyc z wszelakich kropli wody.
Teraz mam glazure, niby ladna, ale to nie jest to. Cala kuchnie mam w
stali szlachetnej, a fronty z niebieskiego polysku i to po prostu nie
pasuje.

Moze widzieliscie cos ladnego, szlachetnego, co by sie sprawdzalo w
praktyce?

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

2. Data: 2007-10-21 16:40:43

Temat: Re: co zamiast glazury do kuchni na sciany?
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wasil" <a...@n...www> napisał w wiadomości
> [...]
> pasuje.
>
> Moze widzieliscie cos ladnego, szlachetnego, co by sie sprawdzalo w

Płyty laminowane, szkło, kamień naturalny. Jak miałeś blachę szczotkowaną to
jest to najgorszy pomysł do kuchni.

3. Data: 2007-10-21 16:47:34

Od: Piotr Wasil <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@p...onet.pl> napisał(a):

>Płyty laminowane, szkło, kamień naturalny. Jak miałeś blachę szczotkowaną to
>jest to najgorszy pomysł do kuchni.

A te plyty czy szklo nie niszcza sie od temperatury?

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

4. Data: 2007-10-21 17:08:12

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wasil pisze:
> Witam
>
> Moze widzieliscie cos ladnego, szlachetnego, co by sie sprawdzalo w
> praktyce?

Moze połóż tą blachę stalową i przykryj ją szkłem jak nie bedzie widać
krawędzi to tylko odbicie światła od szyby będzie widoczne ale będzie
praktyczne.

5. Data: 2007-10-21 18:36:32

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A te plyty czy szklo nie niszcza sie od temperatury?

To ty masz piec hutniczy? Jak chcesz zniszczyć szkło?

6. Data: 2007-10-21 18:56:35

Od: Piotr Wasil <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

>To ty masz piec hutniczy? Jak chcesz zniszczyć szkło?

Stal szlachetna sie 'opalila'.
Szklo to faktycznie mniejszy problem, ale plyta laminowana to juz chyba
nie.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

7. Data: 2007-10-21 19:34:44

Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Wasil" napisał w wiadomości
> Moze widzieliscie cos ladnego, szlachetnego, co by sie sprawdzalo w
> praktyce?

szkło, zdecydowanie. W połączeniu ze stalą wygląda pięknie. Widziałam kilka
kuchni tak zrobionych i u siebie tez tak zrobię :)
pzdr
Magda

8. Data: 2007-10-21 19:52:26

Od: jk <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 21, 9:34 pm, "magda" <y...@b...pl> wrote:

> szkło, zdecydowanie. W połączeniu ze stalą wygląda pięknie. Widziałam kilka
> kuchni tak zrobionych i u siebie tez tak zrobię :)
> pzdr
> Magda

Ze szkłem są ponoć dwa problemy - pierwszy to widoczne łączenia
kolejnych płyt, co odbiera nieco stylu, a drugi to trudność utrzymania
w czystości. Z tego co słyszałem w salonach sprzedaży kuchni - do
kuchni-laboratorium, może być, do często używanej, raczej nie
polecane. Sam zdecydowałem się na panel z konglomeratu do pewnej
wysokości (połączony płynnie z blatem - łączenia niewidoczne), reszta
ściana z szorowalną farbą. Plusem jest właściwie nieograniczona
możliwość doboru kolorystyki. Co minusem, to dopiero się przekonam w
użytkowaniu.

jk

9. Data: 2007-10-22 05:52:29

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wasil pisze:
> [...]
> pasuje.
>
> Moze widzieliscie cos ladnego, szlachetnego, co by sie sprawdzalo w

Żeby nie te niebieskie fronty, to sugerowałabym cegłę - impregnowaną.
Daje fajny nastrój. I ze stalą - czemu nie?

--
XL wiosenna

jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Re: jak wykręcić śrubę z urwanym łbem ?
Jaki lakier, połysk czy półpolysk do parkietu?