Re: co zrobić

From: 100dent <p...@w...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: co zrobić
Date: Wed, 14 May 2003 16:48:19 +0200

On 14 May 2003 13:58:03 +0200
l...@w...pl wrote:

> Witam
> Tania ziemia to pewnie ziemia z jakiejś budowy. Koniecznie sprawdź, czy
> nie jest gorsza od Twojej. Dobra ziemia ogrodowa w okolicach Warszawy
> kosztuje ok 400zł za Kamaza. Co Wy sie tak martwicie, że Wam trawka nie
> będzie rosła? Chcecie ją uprawiać na pasze? Ja bym wiele dał, żeby mi

Adno. W tamtym roku na części działki posiałem trawę, jeden kawałek ziemia
nawieziona, taka sobie, drugi kawałek ulepszona sporą ilością ziemi ze
szklarni.
I zgadnij co się stało ??
Tam gdzie była ziemia ze szklarni już w tamtym roku lepiej rosło, a teraz
na wiosnę widać jeszcze bardziej różnicę.

> nie rosła. Poczytajcie sobie o trawnikach, kosiarkach itp zprzed kilku
> tygodni. Z roundupem byłbym bardzo ostrożny. Niby ulega biodegradacji,
> ale ja zauważyłem, że po użyciu długo trawa nie chce rosnąć. Chwasty
> owszem, jeżeli ktoś gustuje.
> Chyba nie zaczynacie ogrodu (a może budowy) od docelowego golfowego
> trawnika? Popieram więc metodę: orka, brona, wał (albo i nie) i siew
> trawy łąkowej. Pozdrawiam

Co do trawy łąkowej, to gdzei można kupić taki towar i co możesz polecić?
Jak często trzeba kosić taką łąke ??

Marcin Prus