co zrobic aby miec zle ekg

1. Data: 2000-07-03 00:30:07

Temat: co zrobic aby miec zle ekg
Od: "Maxsiu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, zakladam ze mam dobre a chcialbym zeby bylo cos nie tak z moim
sercem. Znaczy chodzi tylko o to aby bilo jakos nierownomiernie w czasie
robienia ekg. Co moge wziąść, łyknąć co rezreguluje mi prace serca na parę
godzin? I najlepiej żebym przeżył. Mógłbym się np. bardzo zmęczyć ale to
będzie widać. Czy da coś jak wypije bardzo duzo jakiegoś napoju
energetycznego po nieprzespanej nocy? Czy bede mial nierownomierne bicie
serca? Moze ktos poleci mi jakies leki lub sposób.

Pytanie jest jak najbardziej poważne.

pozdrawiam.

p.s. Nie jestem chory na umysle, chcialbym byc oczywiscie bardzo zdrowy.
Potrzebuje jedak papierek ze ekg wyszlo zle i ze moge miec np. jakas wade
lub chorobe serca.

2. Data: 2000-07-03 07:58:03

Temat: Re: co zrobic aby miec zle ekg
Od: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hehehe,
polecam zawal serca,
calkiem powaznie

3. Data: 2000-07-03 09:29:28

Od: "Maxsiu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

moze cos mniej drastycznego?

Użytkownik "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:8jpgrq$bqo$1@h1.uw.edu.pl...

4. Data: 2000-07-03 11:00:36

Od: "Maxsiu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

no nie wierze ze nie da sie tego zrobic? moze jakies dragi?
A jaki wplyw ma na serce napoj energetyczny np redbull w duzych ilosciach
polaczony z wodka?

5. Data: 2000-07-03 11:06:00

Od: "Maxsiu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-07-03 12:16:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jul 2000, Maxsiu wrote:

> no nie wierze ze nie da sie tego zrobic? moze jakies dragi?
> A jaki wplyw ma na serce napoj energetyczny np redbull w duzych ilosciach
> polaczony z wodka?

Jesli ktos chce robic sobie zmiany w ekg poprzez picie refbull'a
z wodka to jest to moze powinien zasiegnac opini innego niz
kardiolog specjalisty?

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

zaglosuj! http://www.am.torun.pl/certify

7. Data: 2000-07-03 14:03:46

Od: Roman Sykulski <r...@d...dk> szukaj wiadomości tego autora

kawa, gorzala i brak snu. Przy odrobinie szczescia daje to migotanie
przedsionkow (przechodzi samo, wiec trzeba sie spieszyc z wzieciem EKG)
a bez szczescia tylko kac
pozdrawiam
roman

8. Data: 2000-07-03 14:34:47

Od: "Maxsiu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, tak tez myslalem. Mam taki tryb zycia ze klade sie zawsze o 4 rano i
wstaje o 12 w poludnie. Raz po prostu sie nie poloze, walne duzo kawek i o
godzinie 9:00 zrobie ekg. Dodatkowo trzasne sobie kolo 2 w nocy cwiarteczke.

9. Data: 2000-07-04 06:52:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jul 2000, Roman Sykulski wrote:

> kawa, gorzala i brak snu. Przy odrobinie szczescia daje to migotanie
> przedsionkow (przechodzi samo, wiec trzeba sie spieszyc z wzieciem EKG)

tzw. weekend syndrome - znany lekarzom numer - renty na to sie
nie dostanie. Mysle, ze odroczenia z wojska rowniez nie :-(

P.K.
----

10. Data: 2000-07-04 14:26:00

Temat: Odp: co zrobic aby miec zle ekg
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.GSO.4.21.0007040851230.25327-100000@dor
ota.am.torun.pl...

> tzw. weekend syndrome - znany lekarzom numer - renty na to sie
> nie dostanie. Mysle, ze odroczenia z wojska rowniez nie :-(

> [...]
Wiec co zrobic by dostac odroczenie z wojska? :))
Basia
* * *
UIN : 8758609
http://www.kki.net.pl/bw