co zrobić na Sylwestra dla 50-latków

31. Data: 2005-12-31 07:50:08

Temat: Re: co zrobić na Sylwestra dla 50-latków
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-D99E1E.23023730122005@news.gazeta.pl...

> Może po prostu chleb z kiełbasą?
>
> Władysław

Z musztardą czy bez??

i czy obrać ze skórki czy nie obierać??

Bo jak musztarda to tylko z Parczewa....lepszej nie
uswiadczysz....:)))))))))))

Marek

32. Data: 2005-12-31 10:38:35

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał
(a):

> Z musztardą czy bez??
> Bo jak musztarda to tylko z Parczewa....lepszej nie
> uswiadczysz....:)))))))))))

Uświadczysz! Czeską kremską! Nie ma lepszej!

Ania - fanka czeskiej musztardy :-)

33. Data: 2005-12-31 10:47:15

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
napisał
> (a):

> Uświadczysz! Czeską kremską! Nie ma lepszej!

Nie bedzie pepik...:P

34. Data: 2005-12-31 13:02:46

Od: " " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> napisał
(a):

> Nie bedzie pepik...:P

Cóż, czasem trzeba odłożyć szabelkę do lamusa... I nie obrażać się na
pepików, ale spróbować ich przebić - chociażby próbując skopiować
ich "kremską". Póki co - nie udaje się, więc... Będzie, będzie...

Ale i tak myślę, że żartowałeś.

Szampańsko - musztardowego Nowego Roku!

Ania :-)

35. Data: 2005-12-31 14:41:02

Od: Mati <m...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurc ze mowicie jakby 50-cio latkowie to jakies baardzo stare pokolenie
:D przeciez to jeszcze mlodzi ludzie dopiero polowa zycia za nimi :) i
jedza to co normalni ludzie na sylwestra i pija tez :D.

Ps. JA mam 17 lat :D ale pisze co mysle :P

--
Mati
m...@g...mm.pl

36. Data: 2005-12-31 15:04:16

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pepików, ale spróbować ich przebić - chociażby próbując skopiować
> ich "kremską". Póki co - nie udaje się, więc... Będzie, będzie...

Oczywiscie że zartowałem...polecam jednak popróbować produktów
sławnej Wytwórni Octu i Musztardy z Parczewa

na zasadzie cudze chwalicie a swego nie znacie :)))

Pozdrawiam

Marek

37. Data: 2005-12-31 15:34:20

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. wrote:
> [...]
> sławnej Wytwórni Octu i Musztardy z Parczewa
>
> na zasadzie cudze chwalicie a swego nie znacie :)))

a ja lubię musztardę z aldika oraz Dijon z Metro.

Waldek

38. Data: 2005-12-31 15:37:05

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

gucio wrote:
> może macie jakieś pomysły

ja, jako prawie-50 latek (no jeszcze brakuje parę lat) robię fondue
serowe. Do tego (do maczania) pieczarki surowe, oliwki, karczochy,
winogrona, ananas oraz oczy wiście bułka. W ramach specjałów mam jeszcze
ząbki czosnku do maczania ;-)

wesołego sylwestra

Waldek

39. Data: 2005-12-31 16:43:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@2...172.224.230>,
Mati <m...@S...wp.pl> wrote:

> [...]
> jedza to co normalni ludzie na sylwestra i pija tez :D.
>
> Ps. JA mam 17 lat :D ale pisze co mysle :P

A czy myślisz, co piszesz? ;-)

Władysław

40. Data: 2006-01-03 14:31:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Dec 2005 23:02:37 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Może po prostu chleb z kiełbasą?
>
>Władysław

A na licho Ci chleb??? Chleb jest potrzebny do moczenia w sosie
badz do omasty ze smalcu ze skwarkami!

Pierz, nadjacy (jeszcze) z krainy kielbasy i maslosolnych
(no,\moze nie w tej chwili :( )
K.T. - starannie opakowana

Wędzenie mięsa - pytanie
Pytanie - Warszawa
moze NTG - firma cateringowa
Patelnia do nalesnikow
Jak usunac osad z czajnika elektrycznego?