co zrobic z bliznami potrądzikowymi

1. Data: 2005-10-26 14:09:28

Temat: co zrobic z bliznami potrądzikowymi
Od: "akropka" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,mam pewne wątpliwości jak rozwiązać mój problem,bo nasłuchałam sie
tysiąca rad od wielu kosmetyczek i każda ma swój pogląd na sprawe użycia
kwasów owocowych do usunięcia blizn potradzikowych. Jedne twierdziły, że
zabieg jest bezpieczny i wręcz całkowicie skuteczny , inne natomiast
wysyłały mnie do dermatologa na głębokie złuszczanie. Obawiam się głębokiego
złuszczania gdyż znane mi są przypadki znacznego pogorszenia stanu cery po
takim zabiegu, który tylko zaszkodził a nie pomógł. Mam blizny na obu
policzkach i skroniach; oceniam je na średnio głębokie(bo widziałam gorsze
przypadki). W związku z tym chciałam zapytać grupowiczek o jakieś
doświadczenia w tym temacie. Na co się zdecydować, żeby nie pogorszyć? A
może inna metoda?
Będę wdzięczna za każde info. Jak ktoś skutecznie z tym wygrał to proszę o
namiary na maila kosmetyczki/lekarza gdzie uzyskał pomoc (najlepiej w
warszawie lub okolicach). (emiss@buziaczek .pl)

1. Data: 2005-10-26 16:17:41

Temat: Re: co zrobic z bliznami potrądzikowymi
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"akropka" <e...@b...pl> napisał(a) wnews:djo23e$g25$1@m2.bmnet:

> Będę wdzięczna za każde info.

Ja stosuje No Scar od jakiegos tygodnia. Po tak krotkim czasie nie da sie
zbyt wiele powiedziec, ale faktycznie cera jest jasniejsza i nawet w pewnym
stopniu lagodzi objawy tradziku. Cera jest jakby gladsza. Wiecej dowiesz
sie w archiwum.

Hm..co do kwasow owocowych..smaruj sie sokiem z cytryny przez ok miesiac.
Jak nie zauwazysz poprawy to wtedy sie wybierzesz gdzie trzeba :)

Ale najpierw sproboj "kuracji" No scarem. 50ml mysle ze spokojnie na
miesiac wystarczy. Jak nie pomoze, to jak powyzej...

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2005-10-26 16:22:06

Od: "trotka" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś skutecznie z tym wygrał... [ciach]

Ja. Mialam ladnych kilka lat uzerania sie z okropna postacia tradziku. Jak
wreszcie wszystko ladnie zostalo wyleczone, zostaly okropne blizny,
najwiecej na policzkach, nieco mniej na czole. Poszlam do dobrego gabinetu
kosmetycznego na kwasy.
Niestety za nic w swiecie nie moge sobie przypomniec co to za kwasy
dokladnie byly :( Ale robilam je w Erisie wiec jesli tam spytasz na pewno ci
powiedza co maja, no chyba ze oferty poszczegolnych gabinetow sie roznia...
Zabiegi wtedy (to bylo z 2,3 lata temu ) kosztowaly cos w okolicach 100-130
zl bodajze, w zaleznosci od stezenia. Zaczynala najmniejszym,
kilkuprocentowym, potem coraz wieksze w odstepach 2-3 tygodniowych. Po 4
zabiegach buzia byla jak pupcia niemowlaczka :) Z tego co pamietam to
wszystko co mi mowila kosmetyczka to zeby buzia byla wyleczona z tradziku,
tzn zeby nie robic tych zabiegow jesli tradzik ciagle jest. A tak oprocz
tego to zadnych przeciwskazan nie wymieniala a to wlasnie dermatolog mnie
wtedy na te kwasy wyslal (w sensie doradzil) do dobrej kosmetyczki.
To tyle, moze choc troszke pomoglam, ja ci moge tylko o tych kwasach cosik
powiedziec, jak bylo u mnie, efekt byl naprawde superowy, o glebokim
zluszczaniu u derm nic nie doradze bo poprostu nic nie wiem. Moze ktos
madrzejszy sie jeszcze wypowie
Pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Trotka

1. Data: 2005-10-26 20:44:45

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "trotka" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> To tyle, moze choc troszke pomoglam, ja ci moge tylko o tych kwasach cosik
> powiedziec, jak bylo u mnie, efekt byl naprawde superowy, o glebokim
> zluszczaniu u derm nic nie doradze bo poprostu nic nie wiem.

A nie wiesz, jak taki zabieg ma się do przebarwień po słońcu? Niestety udało mi
się dorobić kilku plam na twarzy, w tym dwóch pod nosem, coś a la wąsy Hitlera.
Nie mam ochoty czekać trzy miesiące żeby sprawdzić, czy mój mój krem poskutkuje
narażając się na współczujące komentarze dotyczące stanu mojej wątroby:(
Myślę, że jeśli zlikwidował blizny (właśnie - czy one były głębokie, czy raczej
takie powierzchniowe, coś jak przebarwienia właśnie?) to może pomoże na
przebarwienia.

Kaśka

1. Data: 2005-10-27 13:16:28

Od: "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wiesz, jak taki zabieg ma się do przebarwień po słońcu? Niestety
> udało mi się dorobić kilku plam na twarzy, w tym dwóch pod nosem, coś a la
> wąsy Hitlera.

Dokladnie to mam i ja ;-). Dermatolog powiedzialami, ze najprawdopodobniej
jest to efektem brania
antybiotyku z grupy tetracyklin. Moj plan usuniecia przebarwienia jest taki:
mikrodermabrazja polaczona z kwasem migdalowym. Po dwoch mikrodermabrazjach
trzech "migdalach" was troche zjasnial. Teraz bede dalej robic silniejsze
stezenia
kwasu migdalowego- trzy moze cztery razy. Caly czas stosuje ten nowy
(reklamowany w tv)
krem z Vichy. Jak dotad bez jakichs spektakularnych efektow, ale moze z
czasem... .
Jezeli to wszystko nie pomoze to wtedy zabieg laserowy.

pozdrowienia

1. Data: 2005-10-27 19:25:32

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m00nia" <atr45@[usun]op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stezenia
> kwasu migdalowego- trzy moze cztery razy.

Hm, dziś trochę się podszkoliłam w temacie i dzięki lekturze wizażu dowiedziałam
się, że można najpierw zbadać gdzie są umiejscowione przebarwienia i wtedy od
razu podjąć właściwe kroki nie wydając po drodze fortuny.
Ile kosztuje mikrodermabrazja BTW?

Kaśka

1. Data: 2005-10-27 20:41:42

Od: "Aduś" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kaśka

Oczywiscie zalezy gdzie. Tam, gdzie mi wiadomo ok 200 zl.

Aduś

1. Data: 2005-10-27 20:45:50

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aduś" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie zalezy gdzie.

Jasne:)

> Tam, gdzie mi wiadomo ok 200 zl.

Chodziło mi właśnie o to jakiego rzędu to może być wydatek.
Dzięki.

Kaśka

1. Data: 2005-10-27 21:03:43

Od: "Aduś" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodziło mi właśnie o to jakiego rzędu to może być wydatek.

Sprawdzilam na ile moje wiadomosci sa aktualne i okazuje sie, ze jednak od
250 zl (zalezy od kosmetykow uzytych po zabiegu, p-zmarszczkowe drozsze).
Ale to jest Sharley (http://www.sharley.com.pl), wiec na pewno da sie
znalezc taniej :)

1. Data: 2005-10-28 07:18:31

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 26 października 2005 22:44
użytkownik Skakanka, sącząc kawkę, wyklepał:

[ciach to, co wyklepała]

I co, Skakanko, mogę już gratulować? Czy to już? :)))))
Jakbym coś przeoczyła, to niniejszym gratuluję :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947