codzienne nocne drgawki całego ciała

1. Data: 2002-11-15 09:56:42

Temat: codzienne nocne drgawki całego ciała
Od: "Danuta Nowak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostały zdiagnozowane jako mioklonia. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami
lub z tą chorobą?

2. Data: 2002-11-15 10:34:38

Temat: Re: codzienne nocne drgawki całego ciała
Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danuta Nowak wrote:

> Zostały zdiagnozowane jako mioklonia. Czy ktoś się spotkał z takimi
> objawami lub z tą chorobą?

Ja się spotkałam, u mojej Basi podejrzewano mioklonie.
Jeśli to rzeczywiście są mioklonie to nie masz się w ogóle co martwić.Duzo o
tym czytałam i takie drżenia nie są szkodliwe.
Występują przeważnie w pierwszym półroczu życia i stopniowo zanikają.
MOjej córeczce czasami przy przebudzaniu drżą rączki ale wykluczono
mioklonie ponieważ te drżenia nie zmniejszają się.

ulapod i Basia (13 mies.)
Łódź

3. Data: 2002-11-15 10:42:22

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ulapod wrote:

A tu masz linka o 'myoclonic jerks':

http://www.mc.vanderbilt.edu/peds/pidl/neuro/myoclon
.htm

ulapod

Bakterie homophilus w gardle
chrapanie
Przypalenie papierosem
pomocy -przeziebienie+gargarin
Wynik bad: Staphylococcus auresus Escherichia Coli Pomozcie