corynebacterium species (diphteroids)

1. Data: 2005-06-16 17:14:53

Temat: corynebacterium species (diphteroids)
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :))

Mam do Was wielką prośbę:

Czy ktoś mógłby mi odpowiedziec na pytanie: Co to za bakteria -
corynebacterium species (diphteroids)?

Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2005-06-16 18:52:10

Temat: Re: corynebacterium species (diphteroids)
Od: Lela Seski <y...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Czy ktoś mógłby mi odpowiedziec na pytanie: Co to za bakteria -
> corynebacterium species (diphteroids)?

Corynebacterium species to cala rodzina

Corynebacterium diphtheriae - maczugowiec błonicy

3. Data: 2005-06-16 19:45:55

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak dokładnie mam napisane na karcie z wymazem z noska.
Popełniłam tam błąd w pisowni. Prawidłowa nazwa:
diptheroids.

Pozdrawiam,
Ania

4. Data: 2005-06-16 20:04:46

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może rozwinę moje pytanie:

Co ta bakteria robi, czy jest groźna?

Ania

5. Data: 2005-06-16 20:35:34

Od: Lela Seski <y...@t...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> Może rozwinę moje pytanie:
>
> Co ta bakteria robi, czy jest groźna?

Corynebacterium diphtheriae w nozdrzach nie jest grozna

Toksyna tej bakterii uszkadza miejscowo nablonek i powoduje tworzenie
błon rzekomych - koloru szrego, zielonego, czarnego.

Hiperalimentacja
Laparoskopia, bardzo prosze o rade
Zespół niedokrwienia nerwu łokciowego
Tampony