Re: cos dla maluszka

Data: 2002-10-26 17:19:28
Temat: Re: cos dla maluszka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Fri, 25 Oct 2002 14:31:42 +0200, "Kasia A."
<k...@g...pl> wrote:

>Użytkownik "Zuzka" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
>Nie wiem czy jest sens samodzielnego szycia śpioszków, koszulek, czapeczek.
>Musisz mieć dostep do miękkiej dobrej jakosci dzianiny, do overloka.
>Sweterek przyda Ci się dla takiego maluszka jeden, drugi juz w następnym
>rozmiarze. Czapka lepsza z polaru, bo miękka. Ja sama szyję ale wiekszosc
>wyprawki po prostu kupiłam. Znam to uczucie, że dla takiego dzieciaczka
>chciałoby sie wszystko samemu przygotować, ale potem okazuje sie to
>niepotrzebne.

w ogole jak nanjwiecej z miekkiego cienkiego polaru, duzo zrobic
szydelkiem lub na drutach - kocyki z polaru to tylko trzeba
obrebic jakas welna, tamte rzeczy leca migiem tez...poza tym
pamietaj, jak takie cos wyrasta z tych rzeczy raz dwa - to npp
dobrze jest uszyc galoty, co to teraz beda pod pachey i zawiniete
4 razy, a zanim sie nie obejrzysz, jak bedaa w sam raz!

Trys
K.T. - starannie opakowana