Re: cos dla nas - dziewczynki:) i o farbowaniu

From: "malina " <m...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: cos dla nas - dziewczynki:) i o farbowaniu
Date: Thu, 28 Aug 2003 13:37:57 +0000 (UTC)

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

Ja zamiast kapelusza, dla poprawienia humoru farbowalam wczoraj
> wlosy na bordo. Mialy byc do wlosow ciemny braz. Ale widocznie ja i
> producent Palety mamy inne rozumienie ciemnego brazu :) Na mnie nic zupenie
> nie widac. Nic. Ciemne jak byly (trzymalam 35 minut), tylko pod swiato widac
> ciemnofioletowe refleksy. Oszczedze sobie ten fiolecik (ktory tez mial byc
> do ciemnego brazu) i jak juz farbowac to zostane przy czarnych.
> A to wszystko dlatego, ze od dwoch dni jestem slomiana wdowa i zmiana koloru
> wlosow miala od progu wywolac reakcje typu: Zaba, cos ty zrobila z wlosami??
> [...]
o, no to ja wlasnie sobie nastroj poprawialam w nocy z wtorku na srode i o
godz. 1:00 ufarbowalam blond wlosy na kolor espresso /smolowato troche
wyszedl :)/. nie bylo mnie wczoraj w pracy i dopiero dzis slucham komentarzy.
opinie od: wariatka, znowu zaczyna kombinowac z kolorami po ochy i achy, ze
tajemniczo wygladam i ze do Kasi Kowalskiej jestem podobna... juz sama nie
wiem cieszyc sie czy plakac. na szczescie wszystkim panom sie podoba a
panie... no coz, maja prawo do odmiennego zdania ;)
a ten nastroj... moze to wina Marsa, jak myslicie?

pozdrawiam
malina