cos jak relingi do kuchni:)

1. Data: 2006-05-13 09:18:26

Temat: cos jak relingi do kuchni:)
Od: "piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam taki problem.
szukam od pewnego czasu listw do powieszenia przyborow kuchennych nad blatem
w kuchni.
problemw tym ze nie szukam relingow(okraglych odstajacych od sciany) tylko
listw w ktore wpina sie haczyki.

nigdzie tego nie moge znalesc, w IKEI sa jakies ale strasznie toporne, kawal
aluminiowego plaskownika w duzym skrocie:)

nie wiecie gdzie tego szukac, albo Kraków albo internet??

--
pzdr
piotrek

2. Data: 2006-05-13 09:38:28

Temat: Re: cos jak relingi do kuchni:)
Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 May 2006 11:18:26 +0200, piotrek napisał(a):

hmm.. nie pamiętam dokładnie czy były tam takie listwy ale sprawdzić możesz
w GRASS-HOPPER. Maja tam piekne naprawdę wykończeniówki no ale czasem ceny
są zabójcze. Choć bywają i te tańsze kolekcje...

Kraków ul. Klimeckiego 14 pawilon "J"
tel. /+48 12/ 652 76 86
fax./+48 12/ 652 76 87
k...@g...pl

3. Data: 2006-05-14 07:36:39

Od: "Magda Stelmaszek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Takie listwy ma m.in. Hettich - poszukaj ich przedstawiciela w sklepach
z artykulami dla meblarstwa; konkretnych namiarów nie podam, Krakowa
nie znam.

4. Data: 2006-05-14 08:54:00

Od: "tescu" <t...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapewne chodzi o cos takiego
http://www.zobal.com.pl/produkty/scienny.htm
poszukaj w sklepach z akcesoriami meblowymi,
sam jestem w trakcie urzadzania kuchni i tez bede stosowal taki system,

pozdrawiam
tescu

5. Data: 2006-05-14 14:18:33

Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> aluminiowego plaskownika w duzym skrocie:)
>
> nie wiecie gdzie tego szukac, albo Kraków albo internet??

W BELMEBie są. http://www.belmeb.pl/pl/PODSTRONY/mapa.php

Kraków - dobry, uczciwy i sumienny stolarz?
Obrzeżki - jak walczyć
smar
pralka whirlpool zaklinowany drut od biustonosza !!! HELP
Pompa ciepła (doświadczenia?)