coś na komary

1. Data: 2005-05-31 08:51:32

Temat: coś na komary
Od: "Uli" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszło lato a z nim... no właśnie komary.
Niestety należę do tej grupy ludzi, którzy są przez komary non stop
atakowani...
Stad pytanie... czy macie może jakiś skuteczny środek na komary, jakieś
mazidło, coś do pryskania. cokolwiek.
Będę wdzięczna za podpowiedzi.
Uli.

1. Data: 2005-05-31 09:27:58

Temat: Re: coś na komary
Od: p...@h...com szukaj wiadomości tego autora

> Przyszło lato a z nim... no właśnie komary.
> Niestety należę do tej grupy ludzi, którzy są przez komary non stop
> atakowani...
> Stad pytanie... czy macie może jakiś skuteczny środek na komary,

NA komary?! Znaczy, chcesz, żeby Cię jeszcze bardziej gryzły?! :-O

Przeciwko komarom z powodzeniem używam psikacza o nazwie Autan. Dośc skutecznie
odstrasza, tylko trzeba się psikać co 2-3 godziny, bo wietrzeje.

Kota

1. Data: 2005-05-31 09:34:52

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uli napisał(a):
> [...]
> atakowani...
> Stad pytanie... czy macie może jakiś skuteczny środek na komary, jakieś

A ja używam Off i nie narzekam. Co do Autanu - jako mleczko super, ale
spray ohyda, może skuteczny ale ja zapachu znieść nie mogę niestety...

1. Data: 2005-05-31 12:45:57

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co pare godzin skonsumowac pare tabletek witaminki B complex.Podobno komarki
nie cierpia potu o zapachu tej witaminki,to dziala ,sprawdzilam na
sobie,zadne inne kosmetyki na mnie sie nie sprawdzily
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

1. Data: 2005-05-31 12:49:02

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Co pare godzin skonsumowac pare tabletek witaminki B complex.Podobno komarki
> nie cierpia potu o zapachu tej witaminki,to dziala ,sprawdzilam na
> sobie,zadne inne kosmetyki na mnie sie nie sprawdzily

Nie grozi to hiperwitaminoza?

W ten weekend przeciw komarom sprawdzil sie Bros, 3x tanszy od OFFa, a
tak samo skuteczny i tylko w ciut mniejszej butelce.

th

1. Data: 2005-05-31 19:40:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...) zadne inne kosmetyki na mnie sie nie sprawdzily
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata

Może własnej produkcji ....'kosmetyk' ?
Wywar z listków bagna zwyczajnego
wtarty w skórę idealnie chroni i ładnie pachnie.

Pozdrawia przyjemnie boletus

1. Data: 2005-06-01 08:26:43

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uli <u...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> atakowani...
> Stad pytanie... czy macie może jakiś skuteczny środek na komary, jakieś

co do mazideł i psikaczy, to nie mam zaufania, bo za dużo zastrzeżeń typu nie
wdychać, unikać kontaktu z oczami/błonami śluzowymi/wszystkim, więc nabrałam
wątpliwości co do bezpieczeństwa ich stosowania. to samo dotyczy rozpylaczy i
jakichś elektrycznych urządzeń zapachowych, których można używać tylko przy
otwartym oknie. od zeszłego roku używam z powodzeniem kulek homeopatycznych
Ledum Palustre 9 CH Boirona, po 3 kulki w okresach zagrożenia ;) i działa,
póki co. podobno zapach olejku pichtowego również odstrasza te paskudztwa i
to też jakby się sprawdziło, ale biorąc pod uwagę fakt, iż nie zostawię
lampki aromaterapeutycznej zapalonej na noc, za pewniejszy sposób uważam
kulki.

1. Data: 2005-06-02 09:01:15

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@g...pl> napisał(a):
> Ledum Palustre 9 CH Boirona

ups, 5 CH miało być.

1. Data: 2005-06-02 09:36:56

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"justa" <j...@g...pl> skrev i meddelandet

> [...]
homeopatycznych
> Ledum Palustre 9 CH Boirona, po 3 kulki w okresach zagrożenia ;) i działa,

Slicznie dziekuje za rade, tez mam z komarami wielki problem :-(

Ja polecam natomiast siatki / moskitiery w oknach.
Po wielu latach walki z komarami jest to jeden z niewielu sprawdzonych
sposobow na unikniecie komarow bez srodkow chemicznych. Luzna zaslonke mam
nawet w drzwiach wejsciowych... Komary oczywiscie czasami sie trafiaja,
powiedzmy jeden dziennie, ale da sie przezyc.

Pozdrawiam, magda

1. Data: 2005-06-03 08:25:37

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisał w
wiadomości news:d7mj3r$4c6$1@news.onet.pl...

> [...]
> nawet w drzwiach wejsciowych... Komary oczywiscie czasami sie trafiaja,

Ja tez polecam ten sposób. W zeszłym roku w napadzie furii po nocnym nalocie
komarów pojechałam do Obi, kupiłam kilkanaście metrów takiej specjalnej
siatki i zamocowałam we wszystkich oknach. Jest tak drobna, że praktycznie
jej nie widać w oknie (tylko trzeba brać czarny kolor, bo biały widać
strasznie), a można sobie wieczorkiem siedzieć przy zapalonej lampce i
uchylonym oknie. A komarom śmiać się w te ich wstrętne noski zakończone
trąbką (widać pod światło jak się rozpaczliwie dobijają do mieszkania).

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

myślałam, ze jestem uzależniona od kosmetyków...
ślub.
Włosy na nogach / skracanie
Bardzo, bardzo chwalę...
opalanie