ślub.

1. Data: 2005-05-30 20:24:44

Temat: ślub.
Od: "n." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

planuje zakup dlugich bialych rekawiczek do slubu
z zakrytymi palcami
i mam pytanie natury technicznej:
kiedy juz bede zakladac w kosciele obraczke
to mam ja zalozyc na rekawiczkę?
a moze zdjac rekawiczke i dopiero wtedy wsadzic obraczke na paluch?
a potem zakryc od razu obraczke rekawiczką??
co za dylemat........
;))
n.

2. Data: 2005-05-30 21:16:01

Temat: Re: ślub.
Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy juz bede zakladac w kosciele obraczke
> to mam ja zalozyc na rekawiczkę?

Podobno zdejmuje się rękawiczkę do nałożenai obrączki. Potem pewnie wkłada
się ją z powrotem... Tak przypuszczam.
Dlatego ja bym wybrała model bez palców. Po co mi tyle ceregieli przed
ołtarzem:)
Kroofka

3. Data: 2005-05-31 00:09:24

Od: "Dziecko we mgle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> a moze zdjac rekawiczke i dopiero wtedy wsadzic obraczke na paluch?
> a potem zakryc od razu obraczke rekawiczką??

... zawsze możesz odciąć w rekawiczce jeden palec ;]

pzdr
D...
btw witam wszystkich na grupie :)

4. Data: 2005-05-31 01:22:45

Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a moze zdjac rekawiczke i dopiero wtedy wsadzic obraczke na paluch?
> a potem zakryc od razu obraczke rekawiczką??

U mnie wygladalo to tak, na chwile przed przysiega poczynilam nastepujace
kroki:
1. wyjelam z buzi gume do zucia i przykleilam do wiazanki od spodu (
zgroza!)
2. odlozylam wiazanke na krzeselko
3. zdjelam rekawiczki, odlozylam na klecznik
4. podeszlam do oltarza w celu zaslubienia faceta, ktory stal obok
5. wrocilam na miejsce jako mezatka
6. podalam rekawiczki do tylu swiadkowej zeby schowala do kieszeni w
zakiecie
7. pozwolilam fotografowi strzelic kilka fotek moich dloni w obraczce i
mojej twarzy nie zujacej gumy
8. zapomniawszy o rekawiczkach na weselu odebralam je od swiadkowej kilka
dni po slubie

Moje rady po tym wydarzeniu:
1. nie zuc gumy, bo potem fotograf marudzi, ze nie mogl przez wiekoszsc
czasu dobrego zdjecia zrobic
2. zalozyc rekawiczki bez palcow, bo po pierwsze w tych z zakrytymi palcami
nie bedzie widac obraczki a to wazny element tej ceremonii, po drugie na
weselu niewygodnie poslugiwac sie sztuccami tudziez kieliszkami, po trzecie
nie widac pieknego francuza na paznokciach;), po czwarte za duzo ceregieli
przed przysiega ze sciaganiem i "cozrobieniem" z nimi pozniej.

pozdrawiam
almadka

5. Data: 2005-05-31 07:40:25

Od: Arkadija <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

n. napisał(a):
> [...]
> a moze zdjac rekawiczke i dopiero wtedy wsadzic obraczke na paluch?
> a potem zakryc od razu obraczke rekawiczką??

Ja na moim ślubie miałam krótkie rękawiczki z zakrytymi palcami i po
prostu je zdjęłam, przed zakładaniem obrączki. Osobiście wydaje mi się,
że te rękawiczki to potrzebne były na wejście, dla samego efektu. A
potem to nawet nie wiedziałam, gdzie są :)

Pozdrowienia!
Arkadija

6. Data: 2005-05-31 11:35:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/30/2005 10:24 PM,Użytkownik n. usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> a moze zdjac rekawiczke i dopiero wtedy wsadzic obraczke na paluch?
> a potem zakryc od razu obraczke rekawiczką??

Zdjąć rękawiczkę oczywiście, zdjąć.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

7. Data: 2005-05-31 15:47:30

Od: Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (almadka, a któżby! ;-) ) wyklepał:
> Użytkownik "n." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nie zmieścisz, chyba, że rękawiczka z ekstracienkiej koronki/coś w tym
stylu i do tego bezszwowa...

Żartujesz?? LOL

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

8. Data: 2005-05-31 18:18:33

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "n." <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co za dylemat........

To ja tradycyjnie i wrednie sie podepne, bo czuje, ze to mi ktos pomoze, a ze
ciut OT - nie chce nowego watku zaczynac.
Bo ja mam dylemat a propos koloru ecru:)
Czy tego koloru jest wiele odcieni? Czy one bardzo roznia sie od siebie?
Jesli sukienka bedzie ecru to czy moge smialo zamawiac dodatki ecru nie
porownujac koloru z suknia? Czy moze jest taka mozliwosc, ze ecru z sukni bedzie
zasadniczo odbiegac od tego z dodatkow i nie ominie mnie jednak bieganie po
tysiacach sklepow?

I jeszcze - czy do sukni zlozonej z gorsetu i waskiej, dlugiej spodnicy pasuje
dlugi welon? Jak myslicie?

Kaska (i po co mi to bylo?)

9. Data: 2005-05-31 19:25:56

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo ja mam dylemat a propos koloru ecru:)
> Czy tego koloru jest wiele odcieni?

Wiele.

>Czy one bardzo roznia sie od siebie?

Jak dla kogo, w mojej branży różnice są istotne.

> Jesli sukienka bedzie ecru to czy moge smialo zamawiac dodatki ecru nie
> porownujac koloru z suknia?

Wg mnie powinnaś porównać.

> Kaska (i po co mi to bylo?)

Pozdrawia boletus

10. Data: 2005-05-31 20:14:09

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wg mnie powinnaś porównać.

OK, a co w takim razie z bielą?
Nie mówię oczywiście o takiej podręcznikowej bieli, bo ona jest jedna, ale o
bieli dostepnej w sklepach:)
Jak bardzo biel jest różna od bieli?
Mozna w ciemno?
Bo jak rany koguta, nie chce mi się i nie mam kiedy...

> Pozdrawia boletus

Również pozdrawia
Kaśka

Włosy na nogach / skracanie
Bardzo, bardzo chwalę...
opalanie
[K-ce] Pierre Arthes XXL - gdzie?
Gabinety dermatologiczne (Zabrze i Gliwice)-krótkie pytanko...