cos.... na poprawe humoru ;) [dlugie]

1. Data: 2000-11-15 15:48:19

Temat: cos.... na poprawe humoru ;) [dlugie]
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZARNY SEN INFORMATYKÓW

Subject: Czerwony Kapturek 2000

CZERWONY KAPTUREK wersja 2000.0
(czyli basnie zaktualizowne)

Dawno, dawno temu, byla sobie mala internautka, a nazywala sie
Czerwony K-pturek. Codziennie chatowala sobie z przyjaciolmi na kanale
#las, az tu pewnego dnia dostala maila od Mamy, w ktorym bylo napisane:

"Kochana Coreczko, w zalaczniku przesylam Ci pliki HTMLowe dla
Babci. ZaFTPuj sie, prosze, na konto Babci i daj jej te pliki, bo sa jej
potrzebne, zeby postawic sobie strone webowa. Caluje. Mama"

Tak wiec nasza mala internautka odpalila sobie Windowsowego FTPa i
zalogowala sie jako "K-pturek", zeby przeslac babci pliki, ktore wlasnie
dostala od mamy. Akurat sciagala zalacznik ze swojego konta webmailowego gdy
nagle
dostala przez ICQa wiadomosc od uzytkownika o adresie e...@h...las.com
<
mailto:e...@h...las.com.

K-pturek grzecznie odpowiedzial na ICQowa wiadomosc, na co E-wilk
uprzejmie ja pozdrowil i zapytal dokad to sie wybierala. K-pturek
odpowiedzial:
- Loguje sie na konto Babci, zeby przeFTPowac pare plikow
potrzebnych do postawienia wlasnej strony webowej.
Po takiej odpowiedzi E-wilk zatelnetowal sie na skroty i polaczyl
sie z kontem Babci pierwszy.

Gdy konto babci zapytalo go o login ID, wstukal "k-pturek",
scrackowal haslo i wszedl na konto. Babcia, gdy zorientowala sie, ze to nie
K-pturek
tylko ktos inny, natychmiast skillowala mu process, ale niestety E-wilk byl
szybszy. Zrobil jej ICMP flood'a na wszystkie porty, ktorych firewall babci
nie
pilnowal, firewall sie wywalil, a E-wilk zmienil haslo Babci. Potem przyznal
sobie prawa ROOTa i zmienil system operacyjny na nowy, ktory nawet
interfejsem
przypominal stary system babci. A gdy juz wszystko bylo zainstalowane,
rozgoscil sie na koncie babci podszywajac sie pod dotychczasowa
wlascicielke.

Po chwili zalogowal sie K-pturek i po wejsciu na konto babci
zorientowal sie, ze
cos sie tu zmienilo. Zatalkowal szybko do babci i zapytal:
- Babciu, a dlaczego masz taka wielka quote na dysku ?
- Zeby lepiej pomiescic Twoje pliki.
- Babciu, a dlaczego masz taki nowoczesny interfejs graficzny ?
- Zeby lepiej skatalogowac Twoje pliki.
K-pturek poczul, ze cos tu jest nie tak:
- Babciu, a dlaczego masz prawa ROOTa ?
- Zeby Cie lepiej scrackowac !!!

Po takiej rozmowie nawet maly latwowierny K-pturek rozpoznal, ze
to wcale nie Babcia i szybkim whois sprawdzila, ze jej rozmowca talkowal z
konta e...@h...las.com <mailto:e...@h...las.com< <
mailto:e...@h...las.com. K-pturek natychmiast wyslal maila
do s...@c...cop.org <mailto:s...@c...cop.org
zeby poskarzyc sie na oszusta. Przebiegly E-wilk sprobowal zablokowac
K-pturkowi
serwer POP3 przeciazajac pamiec, ale na szczescie K-pturek zdazyl w pore
kliknac guzik Wyslij.

Po chwili na serwer wszedl Sysop z cyberspace.cop, ktory
blyskawicznie odczytal
adres IP E-wilka, zoverride'owal mu prawa dostepu i sam sobie
przyznal profil ROOTa. Zanim E-wilk sie zorientowal, Sysop skillowal mu
proces i
zalozyl bana na cala domene. A z Trash'a systemu operacyjnego E-wilka udalo
sie
odzyskac tabele partycji starego systemu Babci, dzieki czemu mozna bylo
odtworzyc
stara konfiguracje.

Dzieki pomocy K-pturka i dzielnego Sysopa, Babcia mogla dokonczyc
formatowanie w HTMLu i postawila wspaniala storne webowa z dostepem 10 kilo
na
sekunde. Strone Babci podziwiali wszyscy jak Siec dluga i szeroka, i w
krotkim
czasie nabili jej rekordowa liczbe hitow.

... I wszyscy zyli dlugo i szczesliwie.

1. Data: 2000-11-15 16:29:26

Temat: Re: cos.... na poprawe humoru ;) [dlugie]
Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

sos3n wrote:

> ... I wszyscy zyli dlugo i szczesliwie.

...az nie przyszedl rachunek za telefon.

1. Data: 2000-11-15 16:43:49

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal" <m...@t...pl> wrote in message

> ...az nie przyszedl rachunek za telefon.

hie hie hie w lesie niemieli tpsy ;) niedziwiedz latal z wiadrai
bitow/bajtow ;)
sos3n

1. Data: 2000-11-15 17:36:46

Od: "dorotka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n wrote:

> hie hie hie w lesie niemieli tpsy ;) niedziwiedz latal z wiadrai
> bitow/bajtow ;)
> sos3n

Wątpliwa sprawa, czy wiadrami dysponowali ??? ;))
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-11-15 17:50:56

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL :) no to powiedzmy w ulach po pszulkach ;)
sos3n

1. Data: 2000-11-15 18:04:42

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pszczulkach pszczolach - zaraz znowu ktos mi zacznie jamrzyc ze studiuje a
ortografie mam na poziomi podstawowki
sos3n

1. Data: 2000-11-15 18:18:02

Od: "Tiomi" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Łałłłł, może teraz o Kopciuszku ?

Pozdrawiam

PS. Tylko z objaśnieniami tych 'kill procesów', 'ICMP flood','
(z)override''

1. Data: 2000-11-15 18:21:20

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sos3n" <s...@p...pl> wrote in message news:8uuir6$9pv$1@news.tpi.pl...
> pszczulkach pszczolach - zaraz znowu ktos mi zacznie jamrzyc ze studiuje a
> ortografie mam na poziomi podstawowki
> sos3n

cholera to nie ten post ;))
sos3n

1. Data: 2000-11-15 18:22:29

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cholera to TEN post ;) hihihih ide do domu zaim palne wiecej bzdur
sorrki
sos3n

1. Data: 2000-11-15 18:34:09

Od: "dorotka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sos3n <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uujv5$cse$...@n...tpi.pl...
> cholera to TEN post ;) hihihih ide do domu zaim palne wiecej bzdur
> sorrki
> sos3n

sos3n kochanie, dobrze się czujesz???
:)))

asertywnosc - ksiazki
filozofia
NET - owa przyjazn
RATUNKU!POMOCY!!!!!!!!!! !!
Przemyślenia o nieświadomym!!! (bardzo pewnie ;))))