cos na rozstepy.

11. Data: 2006-01-06 12:38:14

Temat: Re: cos na rozstepy.
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:

> mozna tez wsmarowywac wit. a+e

Po co? Co to da? Nic.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

12. Data: 2006-01-06 14:13:56

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:

> Uzywam. I nie mam problemow z rozstepami.

Wnioskuję, że używasz przed pojawieniem się rozstępów.

Odniosłam wrażenie, że Katarzynie chodzi o coś, co pomogłoby się ich
pozbyć. Ale rzecz jasna mogę się mylić.

> Pytanie, czy ten sam efekt da
> smarowanie sie zwyklym kremem np. poltlustym, czy oliwka J&J.

Czy też dowolną inną oliwką.
Osobiście optuję za tą wersją.

pozdrawiam
slimaczek

13. Data: 2006-01-06 14:35:51

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wnioskuję, że używasz przed pojawieniem się rozstępów.

Tak.

> Odniosłam wrażenie, że Katarzynie chodzi o coś, co pomogłoby się ich
> pozbyć. Ale rzecz jasna mogę się mylić.

Mylisz sie, Katarzyna napisala wyraznie, cytuje: "czy zna ktos moze
jakis skuteczny preparat przeciwko rozstepom??" Przeciwko rozstepom sa
preparaty, m.in. taki jaki wymienilem. A na rozstepy to jedynie laser
pozostaje.

> Czy też dowolną inną oliwką.
> Osobiście optuję za tą wersją.

Po prostu z tego wniosek, ze trzeba natluszczac skore i nawilzac. :)

14. Data: 2006-01-08 21:28:51

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wam bardzo za odpowiedzi. ale widze ze troche sie poglubiliscie :)
albo moze i ja zle napisalam. chodzilo mi o preparaty ktore redukuja
rozstepy. bo ja juz jej mam (roztepy) i chcialabym aby sie pomniejszyly i
bylymniej widoczne lub zeby calkowicie je usunac.bo ja nawet nie mam pojecia
czy sa takie skuteczne preparaty ktore redukuja rozstepy.i czy w ogole
jakies pomagaja.
a teraz mam pyatnie do filipa... czyli warto kupic J&J?? pomaga?? aha... i
moze znasz cene tego preparatu?? :) z gory dziekuje:*

15. Data: 2006-01-08 22:59:37

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna napisał:

> dziekuje wam bardzo za odpowiedzi. ale widze ze troche sie poglubiliscie :)
> albo moze i ja zle napisalam.

Ja rozumiem ze polski to trudny jezyk :)

> chodzilo mi o preparaty ktore redukuja
> rozstepy.

Nie ma takich preparatow, ktore redukuja rozstepy. Sa jedynie preparaty
na blizny, na szybsze gojenie sie itd. Jesli masz rozstep czerwonawy, to
z pewnoscia taki preparat pomoze, ale "rozerwanie" bedzie widoczne juz
do konca zycia.

> [...]
> czy sa takie skuteczne preparaty ktore redukuja rozstepy.i czy w ogole

Jedynie operacja laserem. Kilka takich zabiegow dosc skutecznie niweluje
rozstepy.

> a teraz mam pyatnie do filipa... czyli warto kupic J&J?? pomaga??

Tak, pomaga. Ale zaznaczam, ze jest to przeciwko rozstepom.

> aha... i
> moze znasz cene tego preparatu?? :) z gory dziekuje:*

Hmm, okolo 15 zl.

16. Data: 2006-01-09 10:43:27

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co? Co to da? Nic.

chroni skore ;]

Tomek

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco
Problem z podjadaniem.
zapracuj na swój internet