cos na rozstepy.

1. Data: 2006-01-05 21:32:18

Temat: cos na rozstepy.
Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc. mam pytanie. czy zna ktos moze jakis skuteczny preparat przeciwko
rozstepom?? bardzo prosze o odpowiedzi.pozdrawiam :)

2. Data: 2006-01-05 21:33:09

Temat: Re: cos na rozstepy.
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna napisał:
> czesc. mam pytanie. czy zna ktos moze jakis skuteczny preparat przeciwko
> rozstepom?? bardzo prosze o odpowiedzi.

Johnson&johnson dla kobiet w ciazy. Najlepsze przeciwko rozstepom.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

3. Data: 2006-01-05 22:02:27

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Jan 2006 22:33:09 +0100, Filip KK <k...@x...pl>
napisał:

> Johnson&johnson dla kobiet w ciazy. Najlepsze przeciwko rozstepom.

Jesteś fenomenalnie uniwersalny:)))

4. Data: 2006-01-05 22:05:53

Od: "Bantu" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jesteś fenomenalnie uniwersalny:)))

I pomyśleć, że to nie dżej-dżej :D

A.

5. Data: 2006-01-06 04:12:55

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bantu napisał:

> I pomyśleć, że to nie dżej-dżej :D

Dobra dobra ;)

6. Data: 2006-01-06 08:20:33

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
> modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

no tak ale co z preparatami przeciwko rozsetpom?? :) i jesli moze ktos
podac to jescze cene (tego preparatu)

7. Data: 2006-01-06 08:53:51

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 06 Jan 2006 09:20:33 +0100, Katarzyna <k...@w...pl>
napisał:

> U?ytkownik "Filip KK" <k...@x...pl> napisa? w wiadomo?ci

> no tak ale co z preparatami przeciwko rozsetpom?? :) i jesli moze ktos
> podac to jescze cene (tego preparatu)

Filip!!!

8. Data: 2006-01-06 09:24:56

Od: slimaczek <s...@s...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK wrote:

> Johnson&johnson dla kobiet w ciazy. Najlepsze przeciwko rozstepom.

Sprawdziłeś? Na czym polega jego skuteczność?

Katarzynie polecam raczej grupę pl.rec.uroda, a szczególnie jej archiwum.

slimaczek

9. Data: 2006-01-06 09:41:55

Od: "Tomek" <X...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc. mam pytanie. czy zna ktos moze jakis skuteczny preparat przeciwko
> rozstepom?? bardzo prosze o odpowiedzi.pozdrawiam :)

oliwka dla dzieci :) mozna tez wsmarowywac wit. a+e

na istniejace rozstepy podobno pomagaja masci na bazie mocznika.

Tomek

10. Data: 2006-01-06 12:37:44

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik slimaczek napisał:

> Sprawdziłeś?

Uzywam. I nie mam problemow z rozstepami.

> Na czym polega jego skuteczność?

Co mam opisac?

> Katarzynie polecam raczej grupę pl.rec.uroda, a szczególnie jej archiwum.

Podadza takie same srodki, tylko moze innych firm. Ja polecam J&J, bo
stosowalem rozne i ten uwazam za najlepszy. Ladnie pachnie, nie plami,
latwo sie rozsmarowuje, dlugo pozostaje. Pytanie, czy ten sam efekt da
smarowanie sie zwyklym kremem np. poltlustym, czy oliwka J&J.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30
caraudio.pagina.nl system-cas.prv.pl leandrini.com
modshows.com tuningbaja.pl udiocar.pl 12voltmedia.nl

25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Maałe conieco
Problem z podjadaniem.
zapracuj na swój internet