coś na śmierć

1. Data: 2003-07-22 13:47:38

Temat: coś na śmierć
Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

nie jest to bynajmniej żart... potrzebuję informację o jakichś medykamentach,
które można dostać w aptece, może nawet bez recepty, dzięki którym można by
było bezboleśnie pożegnać się z życiem ... pomóżcie, proszę

2. Data: 2003-07-22 14:38:49

Temat: Re: coś na śmierć
Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@a...pl wrote:
> nie jest to bynajmniej żart... potrzebuję informację o jakichś medykamentach,
> które można dostać w aptece, może nawet bez recepty, dzięki którym można by
> było bezboleśnie pożegnać się z życiem ... pomóżcie, proszę

Poruszanie tego tematu w Polsce, a także na całej planecie, nie jest
zbyt bezpieczne.

Obowiązujący dogmat na planecie (a już na pewno w Polsce) to to, że
życie to najwyższa wartość i że nawet sam człowiek nie może z niego
zrezygnować.

A poza tym z tego co czytałem, odebrać sobie życie pewnie, bezboleśnie i
w miarę "estetycznie" nie jest takie łatwe, z "technicznego" punktu
widzenia.

JH

3. Data: 2003-07-22 15:39:47

Od: "Jo" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości > było bezboleśnie
pożegnać się z życiem ... pomóżcie, proszę
> --
a może można pomóc tak żeby nie chciało się żegnać z życiem?
JO

4. Data: 2003-07-22 18:35:30

Od: "Adam Lisik" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To czy umrzesz bolesnie czy nie to nie jest duzy dylemat- wiekszy jest taki
co cie spotka pozniej- tego zadnym lekiem nie ominiesz- posluchaj jakichs
realcji niedoszlych samobojcow to skloni cie to do myslenia.

Pozdrawiam.

5. Data: 2003-07-22 18:52:21

Od: Tomek Jarzynka <t...@S...cpi.pl.XX> szukaj wiadomości tego autora

Adam Lisik wrote:

> To czy umrzesz bolesnie czy nie to nie jest duzy dylemat- wiekszy jest
> taki co cie spotka pozniej- tego zadnym lekiem nie ominiesz- posluchaj
> jakichs realcji niedoszlych samobojcow to skloni cie to do myslenia.

A co tam mozna znalezc poza skutkami dzialania DMT i niedotlenienia
mozgu?

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl
KADU: http://kadu.net ZTM Search: http://ztm.moo.pl/search

6. Data: 2003-07-22 19:53:11

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko może być trucizną, to tylko kwestia dawki.

7. Data: 2003-07-22 21:32:43

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyp wrote:
> wszystko może być trucizną, to tylko kwestia dawki.

to jasne, ale nie wszystko chyba jest śmiertelną trucizną, no i co z
bezbolesnością ?

8. Data: 2003-07-22 21:41:15

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@a...pl wrote:
> nie jest to bynajmniej żart... potrzebuję informację o jakichś medykamentach,
> które można dostać w aptece, może nawet bez recepty, dzięki którym można by
> było bezboleśnie pożegnać się z życiem ... pomóżcie, proszę

Sorry, ale nie wymagaj pomocy od otoczenia, bo to pachnie kryminałem:

Artykuł 151 Kodeksu Karnego:
Kto namową lub przez udzielenie pomocy doprowadza człowieka do
targnięcia się na własne życie, podlega karze pozbawienia wolnośc od 3
miesięcy do lat 5.

JH

9. Data: 2003-07-22 22:08:38

Od: " " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam ze Apteki sa bardzo ostrozne w sprzedawaniu potencjalnie
smiercionosnych medykamentow. Juz chyba latwiej cos zdobyc w innych
miejscach. Jak ktos jest bardzo uparty to moze nawet zatruc sie pestkami od
jablek.

10. Data: 2003-07-22 22:44:21

Od: "zgucior" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilkanaście gramów aspiryny lub panadolu popij wódką lub odwrotnie

dezorientacja
szczepionka WZW przed zabiegiem .
nieprzyjemna sprawa
Czy strupy można zdrapywać?