cos na wzocnienie schorowanej osoby po rekonwalescencji

1. Data: 2007-01-10 16:32:37

Temat: cos na wzocnienie schorowanej osoby po rekonwalescencji
Od: Akryl <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam jakiego srodka na wzmocnienie ogranizmu schorowanej, slabej osoby
po rekonwalescencji.
Moga bys jakies srodki dla sportowcoe, byleby tlyko watroby nie szukodzily.
Dziekuje z gory za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie
Emilia

2. Data: 2007-01-12 09:11:51

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <tkorsak@"REMOVE"ilot.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akryl" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
szukodzily.
> Dziekuje z gory za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Emilia

Doskonały jest izolat białka serwatki, np. wykorzystywany w humanizowanych
mieszankach dla niemowląt.
Do nabycia w sklepach kulturystycznych - odżywki, itp.

Ze strony internetowej: www.extensor.pl

Białko serwatkowe - "super jedzenie" (04.12.2006)

Zdrowotne korzyści, jakie niosą ze sobą białka serwatkowe.

Białko serwatkowe zawiera beta-laktoglobuliny, bogate źródło całych
łańcuchów aminokwasów. Pomagają one zapobiegać rozpadowi połączonych tkanek
mięśniowych. Utrata apetytu podczas leczenia różnych schorzeń raka prowadzi
utraty mięśni przez ciało pacjenta. Jako uboczna korzyść białko serwatkowe
jest łatwo trawione i szybko jest przenoszone z żołądka do jelita gdzie jest
szybko absorbowane. Białko serwatkowe hamuje wzrost komórek rakowych zarówno
u zwierząt jak i u ludzi. Prowadzone są w tej kwestii dalsze badania. Białko
serwatkowe wpływa na selektywny poziom glutationów wewnątrz komórek rakowych
i wymusza na nich poddawanie się leczeniu. Specyficzne składniki białka
serwatkowego immunoglobuliny i laktoferyna wpływają na ogólną poprawę
systemu odpornościowego organizmu. Jest to bardzo ważne zjawisko z tego
względu, że system immunologiczny u chorych na raka jest często osłabiony
chorobą i lekami walczącymi z rakiem. Białko serwatkowe jest bogatym źródłem
aminokwasów, cysteiny, pomaga w podniesieniu poziomu glutationów w
organizmie. Glutationy są antyoksydantami, które pomagają w dostarczeniu
dodatkowego czynnika pobudzającego system immunologiczny.

Osobiście polecam cocktail mleczno - proteinowy:
1 banan, 50g do 100 g truskawek (mrożonych lub świeżych), szklanka mleka, 30
g białka serwatki, np. IZOLAT 95.
Można dodać trochę migdałów lub orzechów włoskich.
Miksować 30 sekund.
Smacznego!

Tadeusz

P.S. Nie jestem powiązany w jakikolwiek sposób z firmą Extensor.

begin 666 icotyt.gif
M1TE&.#EA#P`/`( ```]_R____R'Y! ``````+ `````/``\```(?C(^IRVT`
;P8ER1@L1Q?5=GSGBN(%=4**?R6EK.L9(`0`[
`
end

begin 666 line.gif
`
end

operacyjne chiruriczne odsłonięcie zęba zatrzymanego a refundacja NFZ
Psychoza AIDS w Warszawie
palący ból z lewej strony podbrzusza - co to może być
Zajady na ustach- jak z nimi walczyć ?
Badanie włosów w Warszawie