coś nas pogryzło ?

1. Data: 2006-06-26 10:48:31

Temat: coś nas pogryzło ?
Od: Pihont <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, Dzisiejszej nocy wielokrotnie budziłem się z uczuciem jakby
gryzły mnie komary. Rano stwierdziłem iż mam na całym ciele ślady jakby
ukąszeń ale bez wyraźnych punktów, lekko opuchnięte. Jest ich najwięcej
w okolicach kostek u nóg , przegubach dłoni, na biodrze, kostkach palców
dłoni i mam opuchnięte kąciki oczu u nasady nosa. Wszystko to swędzi,
mimo iż wypiłem wapno. Ciekawostką jest iż żony nic nie pogryzło a córka
śpiąca w innym pokoju ma podobne objawy jak ja , tylko mniejsze.
Nie znalazłem w domu komarów, pająków ani meszek. Co to może byc ???

2. Data: 2006-06-26 11:03:23

Temat: Re: coś nas pogryzło ?
Od: "polsilver" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w innym pokoju ma podobne objawy jak ja , tylko mniejsze.
> Nie znalazłem w domu komarów, pająków ani meszek. Co to może byc ???

Witam.
Pogryzło, albo i nie pogryzło. To, co opisujesz wygląda na ostrą pokrzywkę.
Możliwe, że wystąpiła po ukąszeniu jakiegoś owada, ale nie nie musiała. Mogą
to powodować alergeny wziewne, czynniki fizyczne, chemiczne itd. Spróbuj
wziąć jakiś bloker receptorów histaminy. Jeżeli się będzie powtarzało lub
przedłużało, to wyprawa do Dermatologa.
Pozdrawiam.

3. Data: 2006-06-26 11:50:25

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pihont napisał(a):
> [...]
> śpiąca w innym pokoju ma podobne objawy jak ja , tylko mniejsze.
> Nie znalazłem w domu komarów, pająków ani meszek. Co to może byc ???

Mnie np. gryzą takie prawie niewidoczne muszki- muchówki. Wpadaja do
mieszkania, bo okna otwarte, a pod oknami drzewa. Jestem na to ścierwo
bardzo uczulona. Tną mnie szczególnie przy kostkach nóg.

--
Kaja

Złodziejski ZUS, niedouczeni, olewający pacjenta lekarze!!!!!!!!
Grupa krwi a konflikt serologiczny.
przezyc upaly ?
wywolanie okresu luteina
Wada postawy u osoby doroslej - do wyleczenia?