Rantudil forte

1. Data: 2006-06-26 10:40:52

Temat: Rantudil forte
Od: "Jarek M." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam zlamana prawa reke w nadgarstku. Stalo sie to 21-ego czerwca o 22-ej.
Dostalem gips + temblak oraz leki: rantudil forte i Aescin.
Wczoraj (25 czerwca) rano wystapila u mnie reakcja alergiczna. Caly dzien
mialem biegunke. Leki odstawilem. Dzis juz sie poprawia.
Ktory waszym zdaniem lek mogl z wiekszym prawdopodobienstwem spowodowac u
mnie reakcje alergiczna i czy nie jest niebezpieczne przerwanie tych lekow?
(zlamanie jest raczej nieskomplikowane, a reka nie byla nastawiana)

Pozdr.

2. Data: 2006-06-26 20:09:04

Temat: Re: Rantudil forte
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostalem gips leki: rantudil forte i Aescin.
> Wczoraj (25 czerwca) rano wystapila u mnie reakcja alergiczna. Caly dzien
> mialem biegunke. > Ktory waszym zdaniem lek mogl z wiekszym
prawdopodobienstwem spowodowac u
> mnie reakcje alergiczna

trudno zgadnąć. ja bym raczej obstawiała aescin- wyciagi z kasztanowca mogą
powodować sensacje żołądkowe i bez uczulenia. czasem te problemy zmniejsza
zażywanie w trakcie posiłku lub zmniejszenie dawki, ale nie zawsze.
rantudil z kolei należy do przeciwzapalnyach-a ta grupa ogólnie alergizuje-
jakieś astmy aspirynowe itd. z tym, że jeśli uczulenie to prędziej
objawiajace sie wysypką a nie biegunką.
jak dla mnie, to jeśli opisane zostały wszystkie objawy, to była to
niealergiczna reakcja na spore dawki (zazwyczaj zalecaj 6 tabletek dziennie)
aescinu

coś nas pogryzło ?
Złodziejski ZUS, niedouczeni, olewający pacjenta lekarze!!!!!!!!
Grupa krwi a konflikt serologiczny.
przezyc upaly ?
wywolanie okresu luteina