cos szybkiego a pysznego

1. Data: 2001-04-02 09:09:45

Temat: cos szybkiego a pysznego
Od: Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Moje kochanie zachorzalo. Wybieram sie do niej dzis po poludniu i
pomyslalem, ze moze upichce jej cos dobrego (a prostego) - moze jakas w
miare szybka w przygotowaniu i oryginalna piers w kurczaka, ryz czy makaron?
Z gory dzieki!

--
Grzegorz Mucha <m...@t...pl> ICQ #91619595, tel.(502)261417
------------

1. Data: 2001-04-02 10:15:08

Temat: Re: cos szybkiego a pysznego
Od: Michał Kowalewski <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz M. Mucha" wrote:

> Moje kochanie zachorzalo. Wybieram sie do niej dzis po poludniu i
> pomyslalem, ze moze upichce jej cos dobrego (a prostego) - moze jakas w
> miare szybka w przygotowaniu i oryginalna piers w kurczaka, ryz czy makaron?

makaron (ja lubie farfalle, ale moga byc penne, w kazdym razie takie nie za duze
formy)
dwie piersi kurczaka,
spora cebula
2 zabki czosnku
puszka kukurydzy
1/4l rosolu z kury (oczywiscie moze byc z kostki), albo 1/4 roztworu z
tymiankowo bazyliowej kostki smaku Knorra
smietana (niekoniecznie, zalezy czy ograniczamy kalorie)
cienki szczypiorek
sol, pieprz i slodka papryka.

Kurczak w kostke (pokroic, nie zlozyc), cebule posiekac, czosnek przecisnac.
Gotujesz wode na makaron.
Na oleju podsmazasz cebule i czosnek na lekko brazowo, dodajesz kurczaka. Po
podsmazeniu dodajesz kukurydze i dolewasz rosol.
Dusisz z 15 minut.
Na sam koniec mozesz dodac ze dwie lyzki smietany.
Do ogrzanej miski wkladasz makaron, na wierzch potrawka, a na sam wierzch
posiekany drobno szczypiorek.
Pieknie wiosennie wyglada i dobrze smakuje.
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2001-04-02 10:16:24

Od: Michał Kowalewski <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski wrote:

> [...]

> posiekany drobno szczypiorek.
> Pieknie wiosennie wyglada i dobrze smakuje.

Wszystko zajmuje do pol godziny.

1. Data: 2001-04-02 16:55:53

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sory, nie moglem sie powstrzymac ale jak widze posty pod takim wlasnie
tytulem to przypominaja mi sie kartki z ogloszeniami w sprawie remoantów
mieszkan
Solidnie i tanio. :)))

Na moje jedno klóci sie z drógim. Albo szybko - i wtedy jest zjadliwe, albo
dobre - wtedy przygotowanie trwa ( samo mieso trzeba macerowac przynajmniej
30 minut ).

I prosze brac veganska i pokrewna o niepisanie, ze warzywa gotuje sie krócej
(nawet na parze ) bo mnie chodzi o jedzenia a nie przystawke :)

--
ostry

1. Data: 2001-04-02 18:10:12

Od: "Perkoska" <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I prosze brac veganska i pokrewna o niepisanie, ze warzywa gotuje sie
krócej
>(nawet na parze ) bo mnie chodzi o jedzenia a nie przystawke :)

no to nie pisze, ze szybciej ale warzywa sa napewno smaczniejesze ;))

Perkoska

1. Data: 2001-04-02 18:19:15

Od: Michał Kowalewski <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostry wrote:

> [...]
> dobre - wtedy przygotowanie trwa ( samo mieso trzeba macerowac przynajmniej

Pysznie nie znaczy chyba super wykwintnie?!
Grzanki z jakims plesniakiem - szybko i pysznie.
Budyn z syropem klonowym - szybko i pysznie.
Ze juz o ziemniakach ze zsiadlym mlekiem nie wspomne...
Itede, itepe.
Pozdrawiam,
Michal.

1. Data: 2001-04-03 06:23:16

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>I prosze brac veganska i pokrewna o niepisanie, ze warzywa gotuje sie krócej
>(nawet na parze ) bo mnie chodzi o jedzenia a nie przystawke :)

czy jajecznice MUSZE mieszac bardzo dlugo??
Oczywiscie z wkladkami, ktore MOGE kroic i obsmazac dlugo...
dla mnie to niekoniecznie przystawka :))

Krysia

P.S. Na prawde lubisz marchewke lub brokula, ktory Ci zmyslnie
spada z widelca caly czas, bo jest zagotowany na smierc?

Krysia, ryzykujaca zyciem...
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-04-03 12:16:29

Od: Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski napisal byl:

[ciach]

moge sie podpisac pod przepisem. Rzeczywiscie robi sie szybko, bardzo dobre
i super wyglada. I do tego inne od moich standardowych sosow do makaronu.

Jedna uwaga - pisales o slodkiej papryce - jak rozumiem, sypnalem jej od
serca (czego skutkiem byl bardzo sympatyczny pomaranczowy kolorek calosci)
Polecam

1. Data: 2001-04-05 08:22:45

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Kowalewski wystukał w wiadomości <3...@h...pl>:

> Pysznie nie znaczy chyba super wykwintnie?!
> Grzanki z jakims plesniakiem - szybko i pysznie.
> Budyn z syropem klonowym - szybko i pysznie.

A ostudzić? Bo na ciepło z syropem to jakos nie to :).

> Ze juz o ziemniakach ze zsiadlym mlekiem nie wspomne...

Też trzeba ostudzić, żeby móc odsmażyć ;).

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-04-05 08:34:44

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> wrote in message

> Też trzeba ostudzić, żeby móc odsmażyć ;).

a u mnie w domu sie nie odsmaza tylko gorace obklada tu i owdzie wiorkami
masla i posypuje zielenina. Mmmmmmmm ale to jest pycha
Asia

BEFSZTYK, KAYAH I DIETA
pyszny szpinak
Pozytywne wspomnienie komuny :)