[crosspost] oprogramowanie do monitoringu/alarmu

11. Data: 2008-06-02 13:08:13

Temat: Re: [crosspost] oprogramowanie do monitoringu/alarmu
Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> I masz nadzieję że to się sprawdzi ?? jak nawet zobaczysz że ktoś Ci
> wlazł to miną wieki zanim się ktoś tam zjawi, a przy większym pechu to
> jeszcze Ci kamerki zabiorą.

Jasne że nie zobaczy bo chyba nie oczekujesz, że będzie siedział 24h
przed monitorem ? :) Chodzi o to że wejście do monitorowanej strefy
spowoduje wysłanie informacji o zdarzeniu, łącznie ze zdjęciami. Nawet
jeśli intruz unieszkodliwi rejestrator, to już po fakcie bo po sieci
polecą "korpusy deliktu" :)

Inna sprawa to wątpliwej wartości dochodzeniowej materiał. Niestety,
powiedzmy sobie szczerze że rzadko zdarza się by obraz z kamery był na
tyle szczegółowy by jednoznacznie rozpoznać intruza. Natomiast i tak
warto mieć monitoring wizyjny, bo sprawdza się on także w innych
zastosowaniach... ;)

Sebcio

12. Data: 2008-06-02 13:10:17

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta szerszen (s...@t...pl) w wiadomości
news:g20pjf$knd$1@news2.task.gda.pl nabazgrał(a):

> security zjawia sie w kilka minut, sprawdzone, natomiast bardziej mi
> zalezy na uwiecznieniu tego kto tam lazi, nawet jesli nie wlamuje sie do
> domku, wspolnota dzialek, z niskimi plotkami itd itp
>
> pozatym takie foty to zawsze jakis dodatkowy "trop"/dowod ;)

Ja się poddałem i nic wartościowego nie trzymam na działce (tylko 4 działki
w sąsiedztwie w tym moja ostatnia), ostatnio nawet starego grilla samoróbkę
zwinęli a stał tam z 6 lat :)

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

13. Data: 2008-06-02 14:11:49

Temat: Re: [crosspost] oprogramowanie do monitoringu/alarmu [OT]
Od: Bonaventura <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Niezależnie od rad jakie otrzymasz w tym wątku, zwrócę Ci uwagę na
panujące zasady w grupie społecznej z której wywodzą się potencjalni
"niechciani goście". Oni szukają czegokolwiek co da się spieniężyć i w
dążeniu do celu nie przebierają w środkach. Sprzęt jaki zainstalujesz
tylko ich skusi a nie odstraszy. Nie będzie im przeszkadzać, że ich
wizerunek został zarejestrowany. Odpowiednie służby ich dobrze znają a
niewielka szkodliwość czynu.....
Aby nie stracić swojego cennego systemu dobrze go zamaskuj, kamery
podtynkowe, reszta też głęboko ukryta.
Jeżeli coś stanie im na przeszkodzie nie można wykluczyć aktów
wandalizmu. Szkoda by było aby altana poszła z dymem.
Ja zostawiam drzwi do altany zamknięte tylko na klamkę, żadnych cennych
przedmiotów, nic co można sprzedać w skupie. Jak na razie, odpukać!!, w
przeciwieństwie do sąsiadów, nie wychodzę na tym źle.
Pozdrawiam. Mariusz.

PS. O tym, że korzystają z altany wiem! Szczególnie w zimie (może nawet
uratowało to komuś życie, kto wie?). Nawet czasami zostawią coś w
szklance zbliżonego do "Patykiem pisane". Oczywiście idzie to w kompost :-)

14. Data: 2008-06-02 14:30:05

Od: "eMKaP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu masz bardzo dobry program --> http://www.go1984.de/index.php?id=1&L=14

15. Data: 2008-06-02 19:18:27

Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> crosspostuje, bo byc moze i na grupie pl.rec.dom ktos cos ciekawego
> podpowie

Zajrzyj na http://telekamera.pl/

Paweł

16. Data: 2008-06-03 06:22:02

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja się poddałem i nic wartościowego nie trzymam na działce (tylko 4
> działki w sąsiedztwie w tym moja ostatnia), ostatnio nawet starego grilla
> samoróbkę zwinęli a stał tam z 6 lat :)

nie kazdy tak moze/chce niestety

17. Data: 2008-06-03 06:25:16

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonaventura" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "niechciani goście". Oni szukają czegokolwiek co da się spieniężyć i w
> dążeniu do celu nie przebierają w środkach. Sprzęt jaki zainstalujesz

tlumaczyc mi tego nie musisz ;)
do mnie do domku jak na drzwiach i okiennichach byl alarm to wlezli przez
sciane

> Nie będzie im przeszkadzać, że ich wizerunek został zarejestrowany.
> Odpowiednie służby ich dobrze znają a niewielka szkodliwość czynu.....

moze ich nie odstraszy, ale w razie czego zawsze wtedy np ja bede wiedzial
kto to, a wtedy... pelen wachlarz mozliwosci ;)

18. Data: 2008-06-03 06:42:11

Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wysłanie informacji o zdarzeniu, łącznie ze zdjęciami. Nawet jeśli intruz
> unieszkodliwi rejestrator, to już po fakcie bo po sieci polecą "korpusy

dokladnie tak, wlasnie miedzy innymi o to chodzi :)
pozatym dzialac to ma wespol z ochrona ktora zjawia sie naprawde w
kilka/kilkanascie minut

> Inna sprawa to wątpliwej wartości dochodzeniowej materiał.

tu nie tylko chodzi o dochodzeniowy material
to przewaznie sa miejscowi, mala miejscowosc, a wiec i samemu nie trudno
delikwenta namierzyc

> Niestety, powiedzmy sobie szczerze że rzadko zdarza się by obraz z kamery
> był na tyle szczegółowy by jednoznacznie rozpoznać intruza.

oj, oj, wszystko jest kwestia ceny ;) material moze byc naprawde wysokiej
jakosci a w kazdym razie wystarczajacy, i nie trzeba na to jakis koszmarnyc
pieniedzy

Re: CHEMOUTWARDZALNE MATERIAŁY NAPRAWCZE
Re: Praca badawcza nt. oddzialywania infradzwiekow w budynkach/ biurach (dlugie)
kuchnia ktos uzywa podobnego wynbalazku?
płytki ceramiczne opoczno
Ekspres do kawy