cukrzyca ?

1. Data: 2002-01-18 13:52:56

Temat: cukrzyca ?
Od: "detox" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Czy majac ilosc glukozy na czczo 5,60 i 5,80 moze byc niepokojace ? Czy
powinienem zrobic test obciazajacy glukoza ?
Dodam ze mam przy okazji zachwiana gospodarke lipidowa (podwyzszone
trojglicerydy(2-krotnie), LDL na granicy normy troche za niski HDL)
MIewam ostatnio objawy zmeczenia, suchosci w ustach, zwiekszone pragnienia.
Przebywam od 2 miesiecy na beta - blokerach (propranolol)

Dzieki za wszystkie posty
26- latek

2. Data: 2002-01-18 14:33:05

Temat: Re: cukrzyca ?
Od: "detox" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeby nie stac sie ofiara zlosliwych postow koryguje:
mialo byc "zwiekszone pragnienie"

BEMER 3000 za 7000 zł
W sprawie uciekajacego bialka
metody wskrzeszania