[cyckologia] No i mam Alles Michelle U

1. Data: 2007-10-05 12:15:21

Temat: [cyckologia] No i mam Alles Michelle U
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tempo przeprowadzenia transakcji przeszlo moje najsmielsze oczekiwania.
Wczoraj okolo 16.00 zlozone zamowienia, a dzisiaj dokladnie o 12:13 zapukal
do drzwi listonosz z paczka.
A w paczce byl czarny biustonosz Michelle U w rozmiarze 70F. Do tego firma
dolaczyla karteczke z podziekowaniami i paragon.

Wrazenia przy pierwszym ubraniu pozytywne.
Alles to jednak zdecydowane rozciagliwce. 70 zapinam na pierwszy rzadek
haftek, ale na drugi tez zapne, tylko wtedy juz jest baaardzo scisliwe. Na
trzeci na razie nie probowalam. Zapiety na pierwszy rzadek bardzo dobrze
trzyma. Machanie, skakanie, sklony - nic nie ruszy biustonosza z miejsca.
Obwod 65 bylby za ciasny, to pewne. Zobaczymy, jak to bedzie z ta
rozciagliwoscia w trakcie noszenia.

Stanik ma szerokie fiszbiny - nie kazdy to lubi. Ja tak, bo wszystko sie
ladnie miesci. Waskie U jest stanowczo nie dla mnie. Nic sie nie wpija, nic
nie odstaje. Miseczki sa tak uksztaltowane, zeby zbieraly biust do srodka i
dzialaja, jakby to powiedziec, pushupowato, choc push up to oczywiscie nie
jest. Fiszbina celuje w srodek pachy.

Rozmiarologia: miseczki sa duuuze. Wieksze, tak sobie mysle, niz jest to
podane w tabelce rozmiarowej na ich stronie. Na mnie ciut za duze, ale ja
chcialam wieksze z premedytacja. Myslalam, ze beda za male (miseczka F jest
u nich przewidziana na 92-94 przy obwodzie 70), ale nie, sa luzy. Mimo to
nic nie odstaje, bardzo dobrze leza, a moje piersi wreszcie nie sa
ucisniete, tylko wlasciwie podtrzymane i schowane. Za jakis czas moze
trzeba bedzie go zmienic na wiekszy, kto wie. Juz teraz widze, ze karmniki
bede musiala wybierac z miska G (skoro maja byc o literke wieksze).

Wady? Miski sa bardzo zabudowane po bokach, pod pachami. Nie widac tego na
zdjeciach w necie, bo modelki maja oczywiscie na sobie za male biustonosze.
To zabudowanie troche przeszkadza. W moim poprzednim tez tak bylo i
musialam sie do tego przyzwyczaic. Po przyzwyczajeniu, jest OK, ale nie
kazdemu moze to odpowiadac.

Podsumowanie: jestem bardzo zadowolona. Stanik jest bardzo ladny, swietnie
trzyma, jest bardzo wygodny, ramiaczka maja mnoooooostwo miejsca na
regulacje, nie sa szerokie (nawet wezsze niz w 75C, ktory mam), ale tez nie
wpijaja sie, sa bardzo wygodne. Jak na stanik za 51 zl (+ 12 zl przesylka
pobraniowa) uwazam, ze zrobilam bardzo dobry interes :) Zobaczymy, jaki
bedzie po praniu i w trakcie noszenia. Na razie zapowiada sie swietnie :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

2. Data: 2007-10-05 12:29:35

Temat: Re: [cyckologia] No i mam Alles Michelle U
Od: "miffy" <m...@m...mi> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pobraniowa) uwazam, ze zrobilam bardzo dobry interes :) Zobaczymy, jaki
> bedzie po praniu i w trakcie noszenia. Na razie zapowiada sie swietnie :)

No! Z niecierpliwoscia czekalam na ten post :D Po pierwsze super wiedziec,
ze obsluga jest na poziomie.
Ok-tez tam sie wybiore w najblizszym czasie na zakupy :)
Juz sie przekonalam, wezme 70 ale jednak waham sie nad miska, bo mimo
wszsytko piersi mam troche nietypowe czy cus, dla porównania moja siostra ma
taki sam obwód w buiscie ogólnie takie same cyce na wielkosc a moze nawet
wieksze a smilo miesci sie bez bulek z mniejsze miski. Po prostu sa jakos
inaczej ulozone na klacie ;-) Dziewczyny w moim poscie tez radzily G...
Jeszcze w domu sie pomierze w róznych stanikach i bede decydowac.

3. Data: 2007-10-05 17:26:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

miffy wrote:

> [...]
> jakos inaczej ulozone na klacie ;-) Dziewczyny w moim poscie tez radzily
> G... Jeszcze w domu sie pomierze w róznych stanikach i bede decydowac.

Wiesz, wszystko zalezy od modelu. Miska misce nie rowna. Jesli masz
watpliwosci, lepiej rzeczywiscie wziac wieksza. Najwyzej wymienisz na
mniejsza, jesli bedziesz na 100% przekonana, ze obwod jest OK.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

4. Data: 2007-10-06 00:37:01

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
[recenzja]

Kruszyzno, a teraz tup-tup na Lobby B. i wklejamy te recenzje do watku
Alles, ku pozytkowi kolejnych biustow.

-- kasica

5. Data: 2007-10-06 14:57:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):
> Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> [recenzja]
>
> Kruszyzno, a teraz tup-tup na Lobby B. i wklejamy te recenzje do watku
> Alles, ku pozytkowi kolejnych biustow.

Sie robi :)

Krusz.
ZAPSILAM SIE!! :D
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

6. Data: 2007-10-06 15:45:13

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Krusz.
> ZAPSILAM SIE!! :D

POKASH Fotkem! Czym się zapsiłaś? Morda on twoja? Duże małe brązowe
czarne?

Agata

7. Data: 2007-10-07 14:35:14

Temat: Re: [psowo i kompletnie OT
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek napisał(a):

> POKASH Fotkem! Czym się zapsiłaś? Morda on twoja? Duże małe brązowe
> czarne?

Musze zrobic. Mala, czarna, kudlata, przerazona, ze schroniska,
kundelek, troche chuda (odkarmimy). Byla tam tylko 2 dni na szczescie
(wlasciciel zmarl, do schroniska przyniesli psa sasiedzi). Ma 1,5 roku.
Jak mozna bylo jej nie wziac? Wszyscy przy niej topnieja :)

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

8. Data: 2007-10-09 07:42:22

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Musze zrobic.
Zrobilam, jest tu: http://voila.pl/wkq80

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

9. Data: 2007-10-09 09:19:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Zrobilam, jest tu: http://voila.pl/wkq80

Cudny futrzak!

Zazula

10. Data: 2007-10-09 16:33:24

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Zrobilam, jest tu: http://voila.pl/wkq80

CUDNA! Podrap ja za uchem ode mnie! :) Wszystkiego naj na nowej drodze
zycia z psiochem!
Agata

Perfumy meskie średniej klasy
Sprzedam sok z aloesu na odporność