cygaro?

51. Data: 2007-07-28 20:25:10

Temat: Re: cygaro?
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> napisał w wiadomości
news:f8g7mb$8uj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Są ludzie i ludzie bez generalizowania co kobiety a co mężczyźni.

No ale mimo wszystko są te ludzie i ci ludzie ;-)

Qra

52. Data: 2007-07-28 20:26:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> Eeee chyba nie bedzie zbiorowego mordowania (no flame'a z tego nie bedzie
> :P - nie licz) Qra a co z tym watkiem o tygodniaku na dzieci? :(

Nie rozdwoję się :-)

Qra

53. Data: 2007-07-28 20:28:28

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jul 2007 22:24:03 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> No wiesz, nie ma jak sprawiedliwy podział majątku: mąż - auto, dom i inne
> nieruchomości (hehe), żona - dziatki i krzyż na drogę ;-)
Ty piszesz o czasach zamieszchlych obecnie - zona dziatki, dom, emerytura
(1/2) maz alimenty i kontakty raz na 2 tygodnie :(

Kri Z

54. Data: 2007-07-28 20:29:28

Od: "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qrczak napisał:

> Użytkownik "Ania K." <"ania-kwiecien"@\"wywalto\"o2.pl> napisał w
> wiadomości news:f8g7mb$8uj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No ale mimo wszystko są te ludzie i ci ludzie ;-)

I taborety ;)

--
"Ja wiem i Ty wiesz, wiemy, że My,
wiemy co dzieje się naprawdę,

Ania K.

55. Data: 2007-07-28 20:30:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I taborety ;)

O, rety ;-)

Qra

56. Data: 2007-07-28 20:32:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty piszesz o czasach zamieszchlych obecnie - zona dziatki, dom, emerytura
> (1/2) maz alimenty i kontakty raz na 2 tygodnie :(

To niesprawiedliwe. Mężowi też się coś należy. Proponuję dzieci.

Qra, a żona przepija emeryturę męża na Bahama ;-)

57. Data: 2007-07-28 20:32:17

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Jul 2007 22:32:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> To niesprawiedliwe. Mężowi też się coś należy. Proponuję dzieci.
>
> Qra, a żona przepija emeryturę męża na Bahama ;-)

No dobra - ubawilas mnie :)))))))))) Ale ta sytuacja na dzieciach jest
dziwna...

Kri Z

58. Data: 2007-07-28 20:40:54

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra - ubawilas mnie :)))))))))) Ale ta sytuacja na dzieciach jest
> dziwna...

Nie od wczoraj tu jestem i już różne dziwne widziałam rzeczy.

Facet taki nienamierzalny nie jest, IP i administrator do złapania...
Ale mnie to jakoś nie przekonuje. Normalnie to człowiek dzwoni po rodzinie, po
znajomych ewentualnie szuka informacji po znanych źródłach a nie po jakichś
nawiedzonych mamuśkach w sieci.

Qra

59. Data: 2007-07-29 06:39:12

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. napisał(a):

> Oczywiście mój mąż towarzyszy mi, ale wybacz, na pewno jednak lżej Mu
> niż mi.

A mój powinien dostać bilet do nieba i aureolkę nad głowę za to, że
wytrzymał dwie ciąże z wredną, marudzącą zołzą, jaką byłam.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

60. Data: 2007-07-29 12:08:15

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. wrote:

> Z całym
> szacunkiem dla rodu męskiego kobieta jednak w dużo większym stopniu
> "znosi" ciążę, bo to Ona nosi dziecko, znosi wszystkie przypadłości
> ciążowe, porodowe, to Ona karmi dziecko, to jej ciało zmienia się i
> to w niej buzują różne, nie zawsze fajne, hormony.

W kontekscie tego jak dalej potoczyla sie ta dyskusja i wykorzystywania
ciazy przez kobiety to calkiem dobrze sobie z tym poradzilas.

Oczywiście mój
> mąż towarzyszy mi, ale wybacz, na pewno jednak lżej Mu niż mi.

Dziwne. Zawsze mi sie wydawalo ze malzenstwo to zwiazek partnerski a
nie pole do pokazania kto ma racje, czy kto bardziej cierpi(al).

Mam nadzieje ze ten pierscionek dostalas, a jezeli nie ze sie
zasluzenie i wystarczajaco glosno o niego upomnialas.

--
pozdrawiam K.
"Scientists develop a removable tattoo. Sorry, cure for cancer, first

staram sie znalezc cmentarz czasu niemieckiego na Slansku
Rodzina
Rozwód i alimenty
Mąż odchodzi i nie wiem dlaczego
jak wytrzymywac ciągłe "huśtawki"?