Re: cykliczny katar i zapalenie oskrzeli

Data: 2011-05-19 06:35:27
Temat: Re: cykliczny katar i zapalenie oskrzeli
Od: performerka <m...@i...pl>

On 18 Maj, 16:13, "lukasz" <n...@s...com> wrote:

> Ja miałem katar praktycznie non stop do 25 roku życia, później jakoś
> przez przypadek przeczytałem Biblię i bardzo zaciekawiła mnie opisana tam
> kwestia pokarmów zwanych czystymi oraz nieczystymi, współcześnie
> nazwalibyśmy je zdrowymi i niezdrowymi.

A ja przeczytalam kiedys poradnik wesolego stolarza, zaczelam
jesc trociny i deskami wydalac
Siejesz herezje wegetarianskie a nie kazdemu to sluzy.

> Zrobiłem eksperyment i zacząłem
> unikać jedzenia tzw. pokarmów nieczystych a w krótkim czasie po tym wogóle
> przestałem jeść mięso w tym ryby.

bład bo mieso to bialko, zelazo vit z gr.b
ryby - bialko, omega3

>Po około 2 latach katar całkowicie
> zniknął, od tamtej pory tj. od około 5 lat praktycznie ani razu nie
> zachorowałem. Czasem zdaża się rano smarknąć, przeważnie gdy poprzedniego
> dnia zjem bardzo dużo słodkiego ale jest to sporadyczne. Nie chcę siać nowej
> mody, jednak jeśli nic nie pomaga to może warto przeprowadzić ten
> eksperyment, zwlaszcza, że to nic nie kosztuje?

siejesz nowa mode i w dodatku podpierasz sie argumentami
ktorych zupelnie nie kapujesz.
twoj katar mogl(ale nie musial) bys spowodowany alergia pokarmowa
jednego ze minimalnych skladnikow, ktore przestales jesc, ciezko
jednoznacznie stwierdzic
ze to napewno bylo mieso i go
wykluczyc, poniewaz alergenow pokarmowych jest
kilkadziesiat tysiecy. niemniej nie wykluczone, ze to mogl byc
np. jakis ulepszacz stowany obecnie to wedlin lub
konserwant - do mies.
wiadomo, mieso terz trza jesc w normie zdrowych granic.
bo kiedy jak wspominasz, dawano ludziom pozwolenie na
jedzenie miesa, to wiekszosc tych z gatunkow trza bylo
sobie upolowac wiec nie byly latwo dostepne.