cyklinowanie podlogi - koszty, dylematy

1. Data: 2004-08-15 07:56:37

Temat: cyklinowanie podlogi - koszty, dylematy
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

stanalem wlasnie juz bezposrednio przed dylematem cyklinowania..
Poczytalem archiwum, jednak nie wszystkie moje watpliwosci zostaly
rozwiane... po prostu za malo wiem o samym procesie, wiec o pomoc
zwracam sie do Was.

Moja mozaika jest w srednim stanie - sa szpary, czesc klepek rusza
sie i daje sie wyjac, jest miejscami troche nierowno. Mieszkanie
puste, wiec moge z tym zrobic co chce.

Teraz pytanie - warto to ratowac? Na razie fachowiec polecany
powiedzial 1100 za calosc z materialami (cyklinowanie i lakierowanie)
- wychodzi 33pln/m kw. (mowil, ze czesc bedzie trzeba zdejmowac etc).
Za tyle pewnie moge polozyc nowe panele, ale czy bede zalowal?

Jezeli jednak cyklinowanie... na co polozyc nacisk? Nadal nie wiem,
jakiego lakieru gosc ma uzyc abym naprawde nie zalowal :-)
Na razie tylko przeczytalem, ze do szpachlowania najlepiej uzyc
Fugenkitu firmy Bona - podobno duzo lepsze niz material z
cyklinowania + lakier.
Ale jakiego uzyc lakieru? Ile w ogole kosztuje lakier dla powierzchni
30m kw? (bo nawet nie wiem czy 33pln/m kw to duzo czy nie.. ogolnie
na cyklinowanie to sporo, ale zupelnie nie wiem ile rzeczywiscie tam
bedzie pracy + ile kosztuja materialy).
Na co jeszcze zwrocic uwage? Ile razy polakierowac? (tym samym
lakierem np 2 razy?) i przede wszystkim czym lakierowac.

A moze olejowac? Czytalem, ze tocalkiem fajnie wyglada, choc za duzo o
tym nie wiem...

Konczac - jezeli panele to ile bedzie mnie to kosztowalo (sam raczej
bede ukladal - chodzi o materialy poza panelami) i czy nie bede
zalowal..

Z gory dziekuje za wyczerpujace odpowiedzi, choc zdaje sobie
sprawe, ze pytan duzo :-)

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-08-16 22:55:48

Temat: Re: cyklinowanie podlogi - koszty, dylematy
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Aug 2004 09:56:37 +0200
Sierp <N...@s...netskasuj> naskrobał(a):

> [...]
> Poczytalem archiwum, jednak nie wszystkie moje watpliwosci zostaly
> rozwiane... po prostu za malo wiem o samym procesie, wiec o pomoc

po sprawie - gosc powiedzial 1800 co stanowi 60pln/m kw
za duzo

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

Odkurzacz bezworkowy.
Odkurzacz bezworkowy.
Lodówka; znaczenie parametrów; czekam na opinie użytkowników i fachowców
3.5 wysokosci na 35m2?
INDESIT BE 34 PS