cysta

1. Data: 2004-08-25 08:06:26

Temat: cysta
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
po USG okazało się, że mam torbiel krwotoczną na jajniku o wymiarach
50x60mm. Do mojej pani doktor udam się dopiero za tydzień, ale wolałabym
wiedzieć na co się szykować. Chciałabym wiedzieć jakie są metody leczenia,
jak bardzo jest to groźne, szczególnie jeżeli chodzi o płodność. Jeżeli to
ma znaczenie dodam, że mam 26 lat. Cytologia III grupa już od roku -
leczenie nie daje poprawy.
Czy to noramalne, że lekarz wykonujący USG nie chciał udzielić żednych
informacji? Bardzo mnie tym zdenerwował, bo pomyślałam, że to może coś
bardzo poważnego
Dziękuje za uwagę.
pozdrawiam
Dominika

2. Data: 2004-08-25 15:41:38

Temat: Re: cysta
Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy to noramalne, że lekarz wykonujący USG nie chciał udzielić żednych
> informacji? Bardzo mnie tym zdenerwował, bo pomyślałam, że to może coś

ja mam torbielke dwukomorowa 63/39 mm hmm........tylze u mnie jest ona
wypełniona płynem surowiczym ( mam takie co jakis czas z powodu zbt wysokiej
prolaktyny i niepękającego w zwiazku z tym prawidłowo pecherzyka Graafa ) ,
szczerze mówiąc nie wiem co to takiego torbiel krwotoczna ........

torbiele leczy się operacyjnie,laparoskopowo lub farmakologicznie ....

jesli idzie o plodność nawet kobiety bez jednego jajnika moga zajść w ciąże (
na pewno trudniej ale moga ) , poza tym na razie sie nie przejmuj - pójdziesz
do lekarza i ci wyjąsni co i jak .

Lekarz robiący usg nie musi niczego wyjąsniac , to nalezy do lekarza
prowadzącego dany przypadek on tylko robi usg i opisuje

pozdrówka
Aska

3. Data: 2004-08-26 16:15:06

Od: "Cloudic" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> po USG okazało się, że mam torbiel krwotoczną na jajniku o wymiarach
> 50x60mm.

U mnie skończyło się operacją, ale "moja " miała 10 cm.
I jeszcze nasłuchałam się że ho ho (4 lata bez ginekologa ).
Przy mniejszych cystach robi się laparoskopię, ale i tak zakończenie
może być na stole operacyjnym.

Rok po operacji urodziłam cudną córeczkę :), chociaż bałam się,
bo zrosty na jajniku po operacji (tylko część jajowodu miałam usuniętą )
mogły blokować zajście w ciąże.
Ale został jeszcze drugi jajnik ;).

Powodzenia
- cloudic -

4. Data: 2004-08-27 13:38:12

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak bardzo jest to groźne, szczególnie jeżeli chodzi o płodność. Jeżeli to
> ma znaczenie dodam, że mam 26 lat. Cytologia III grupa już od roku -

Dodatkowo lekarz zlecił mi zbadanie poziomu Ca 125, wynik w normie - 10.9
U/ml.
Ktos ma koncepcje co będzie dalej? Męczy mnie to, że nie wiem jakie są
możliwe scenariusze.
Pozdrawiam Szanownych Grupowiczów
Dominika

Skaza mleczna