czadowy kapelusz na szydelku

31. Data: 2005-10-05 12:16:23

Temat: Re: czadowy kapelusz na szydelku
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka napisał(a):

> Bo ta pani ma za duże majtki, a za małe spodnie ;)

to mi przypomina inna sytuacje..
dziecko 3 letnie moze - w kazdym razie mowiace...
w autobusie. Jedziemy z kolezanka i jej dzieckiem autobusem a przed nami
murzyn.
- mamo !! mamo !!! JAKA CZARNA MALPA!!!!!

ja razistka nie jestem :)))))))))

Justyna

32. Data: 2005-10-05 12:19:14

Temat: Re: czadowy kapelusz - tlumaczenie
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Biermann napisał(a):
> "Justyna" <w...@l...pl> schrieb im Newsbeitrag

> zobacz(cie) tu:
> http://tinylink.com/?8if18k4Mwi
>
> Monika

o KURCZEEEEEEEE!!!!!!!!!
wielka jestes :))
czyli ten sam kapelusz co roku o tej porze meczy ? :)))))
pozdrawiam
Justyna

33. Data: 2005-10-05 12:20:37

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> [...]

Jakim wyjatkiem? Jakim wyjatkiem? Glany do letniej sukienki jak
najbardziej pasuja. A i jak sa dobrej jakosci, to noga nie poci sie w
nich bardziej niz chocby w gumowych trampkach.

yhm, a do spodni w kant pasuja imho idealnie :)

th

34. Data: 2005-10-05 12:21:16

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> [...]
> nich bardziej niz chocby w gumowych trampkach.

> yhm, a do spodni w kant pasuja imho idealnie :)

do sukienki bardziej - styl neo romantic :)
jeszcze taka rozwiewna w drobne kwiatki!!
ale piety to sobie obtarlam!!!!
J.

35. Data: 2005-10-05 12:24:16

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>murzyn.
>- mamo !! mamo !!! JAKA CZARNA MALPA!!!!!

Mamie brzdąca pozostało tylko mieć nadzieje, że czarnoskóry człowiek
posądzony o bycie małpą, nie zna polskiego :D
Moolinea

36. Data: 2005-10-05 12:33:01

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 14:20:37 +0200, Theli <g...@w...pl> wrote:

>Jakim wyjatkiem? Jakim wyjatkiem? Glany do letniej sukienki jak
>najbardziej pasuja. A i jak sa dobrej jakosci, to noga nie poci sie w
>nich bardziej niz chocby w gumowych trampkach.

Cóż, chyba aż takiej motywacji nie mialam. W 30 stopniowe upały
wymiękałam :), no chyba, że miały być elementem stroju wieczorowego,
wiadomo, wieczorem chłodniej ;).
Moolinea

37. Data: 2005-10-05 12:54:08

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2005-10-05 13:08:46

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moolinea napisał(a):

> Mamie brzdąca pozostało tylko mieć nadzieje, że czarnoskóry człowiek
> posądzony o bycie małpą, nie zna polskiego :D
> Moolinea

hehhehee
pudlo!
znal... na szczescie chyba nie obce bylo mu pojecie "dziecko" bo
odwrocil sie z usmiechem :)

Justyna

39. Data: 2005-10-05 13:09:57

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> splesniala, ale nastepna jest juz na balkonie i bede w piatek dla tesciowej

sabaty tradycyjnie odbywaly sie w dni przesilenia letniego, wiosennego,
jesiennego i zimowego [ dobrze pisze? :)]
Justyna

40. Data: 2005-10-05 13:27:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Oct 2005 14:33:01 +0200, Moolinea
<moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> wrote:

>Cóż, chyba aż takiej motywacji nie mialam. W 30 stopniowe upały
>wymiękałam :), no chyba, że miały być elementem stroju wieczorowego,
>wiadomo, wieczorem chłodniej ;).
>Moolinea

Hehhehe, ja nas starosc sobie zanabylam metoda kupna recznego die
pary DMs...za namowa, oczywiscie, dziecka - jedne sa z lotymi
samowiazacymi sznurowkami lakierowane w kolorze emerald
czyli...jak to po polsku - o Irlandi sie mowi Emeralnd Island -
szmaragd chyba...sa na pewno dziecinne (ale ja mam w miare mala
nozke), drugie sa prawie tez szmaragdowe, ale sa we wzor a la waz
alibo jaszczur dwu-tonowe te szmaragdosco mam :) i maja wukrecana
gore bucika z jakby szarym miseiem od wewnatrz.....ja, w moim
wieku takie butki mam! nie mowiac juz o takich a la meskie, z
nosem czpiczastym dosc CZERWONE...nikt wtedy nie pamieta w ogole
jak ja wygladam, ino obuwie sie pamieta :))

Pierz, zdecydowanie zwolennik wygodnego obuwia...choc mam teraz 3
pary na obcasie...w ogole kocham buty i mam tyle par, ze mi chyba
przez gardlo oraz klawioature nie przejdzie*

* ew. moge wyslac stosowne zestawienie prywanie...powiem tylko,
ze jedna znajoma (co zna moje slabosci obuwnicze) ogladala cos w
tv ze swoim slubnym wywiad to byl i mowila jakas srednia gwiazda
muzyki chyba i powiedziala, ze ma slabosc do butow i ma 25
par...na co moja znajoma prychnela - ha! TYLKO 25?
HAHAHAHAHA...to zadna obsesja, to zalazek kolekcji :P
K.T. - starannie opakowana

[xxx] Bob budowniczy
[poszukuję] ubranka i torby dla małych zwierząt
Ksiązki z KDC
Zdięcia ze spotkania w W-wie będą?
[szycie] Jak pikowac ?