Zdięcia ze spotkania w W-wie będą?

1. Data: 2005-10-04 09:34:00

Temat: Zdięcia ze spotkania w W-wie będą?
Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dla tych, co nie mogły, co nie mogą, będą?
A dla chwały tych, co były - będą? Na pewno coś ładnego miały...
OLUSIA

2. Data: 2005-10-04 10:31:08

Temat: Re: Zdięcia ze spotkania w W-wie będą?
Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA napisał(a):

> Witam!
> Dla tych, co nie mogły, co nie mogą, będą?
> A dla chwały tych, co były - będą? Na pewno coś ładnego miały...

Zdjecia robione byly - pewnie jak Julka znajdzie chwile zeby je obrobic
i wrzucic na strone to beda. Ale kiedy to nastapi to nie wiem :)

pzdr
yenn co byla :)

--
wyrzuc to co zbedne jest

3. Data: 2005-10-04 17:57:33

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> Zdjecia robione byly - pewnie jak Julka znajdzie chwile zeby je obrobic
> i wrzucic na strone to beda. Ale kiedy to nastapi to nie wiem :)

Nie wcześniej niż pod koniec tygodnia. W tej chwili nie mam nawet czasu
na wyspanie się :|
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

[szycie] Jak pikowac ?
BOBOWA - VI Miedzynarodowy Festiwal Koronki Klockowej
xxx J.Crews Omnibook
serwety na drutach
makrama szydełkowa