czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody

1. Data: 2011-03-17 15:18:24

Temat: czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
Od: "pawel" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Planuje zakup czajnika bezprzewodowego.
W oko wpadl mi ten:
http://allegro.pl/clatronic-czajnik-szklany-szklo-ha
rtowane-1-7l-gw-i1512389883.html#gallery
Ale wg zdjecia trzeba minimum 0.5l gotowac.
Wydawalo mi sie ze gdy jest plaska grzalka to wystarczy tyle wody, zeby
grzalka byla zalana w czasie gotowania i to wszystko, jak to wiec jest ?

Czy tylko w philipsach z plaska grzalka mozna gotowac sobie szklanke wody?
http://allegro.pl/czajnik-philips-hd-4649-wskaz-jedn
ej-filizanki-i1513598549.html
U innych producentow sie nie spotkalem zeby to bylo wypisane wprost. A
najczesciej jest 0.5-0.7l jako minimum oznaczone.

Ktory z tych dwoch bedzie lepszym wyborem? Ew. jeszcze jakis inny?
Philipsa kiedys mialem to srednie doswiadczenia - plastiki sie potopily
niedlugo po koncu gwarancji. A clatronic wyglada na dosc solidny twor.

--
Pawel
http://cali24.pl/

2. Data: 2011-03-17 20:23:53

Temat: Re: czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" <p...@n...pl> wrote:
> [...]
> Philipsa kiedys mialem to srednie doswiadczenia - plastiki sie potopily
> niedlugo po koncu gwarancji. A clatronic wyglada na dosc solidny twor.

A jak to będzie wyglądało po 2 tygodniach użytkowania? masz tak miękką wodę, że
się kamień nie osadzi? Moim zdaniem, ten czajnik jest kompletnie niepraktyczny.

--
Bartek

3. Data: 2011-03-17 22:28:58

Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Mar 2011 21:23:53 +0100, Bartek napisał(a):

> A jak to będzie wyglądało po 2 tygodniach użytkowania? masz tak miękką wodę, że
> się kamień nie osadzi? Moim zdaniem, ten czajnik jest kompletnie niepraktyczny.

Ja mam Zelmera Pelikana - IMO doskonały czajnik. Płaska grzałka, nie kapie
i bardzo wygodny przy nalewaniu :D A co do wody - filtr RO to koszt
400zł...

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

4. Data: 2011-03-17 23:31:57

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam Zelmera Pelikana - IMO doskonały czajnik. Płaska grzałka, nie kapie
> i bardzo wygodny przy nalewaniu :D A co do wody - filtr RO to koszt
> 400zł...

I kawa sypana ciężko się zaparza z takiej wody - taka "brudna" bez
filtra jest jakby smaczniejsza przy parzonej. Przy rozpuszczalnej odwrotnie.

5. Data: 2011-03-18 06:53:54

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ktory z tych dwoch bedzie lepszym wyborem? Ew. jeszcze jakis inny?
> Philipsa kiedys mialem to srednie doswiadczenia - plastiki sie potopily
> niedlugo po koncu gwarancji. A clatronic wyglada na dosc solidny twor.

to właśnie przez gotowanie tak małych ilości wody. Nieco większa ilość
stabilizuje temperaturę całego czajnika i zapobiega zniszczeniom materiału.
U philipsa zdarzyło ci się po gwarancji, u innych może się zdarzyć na
gwarancji więc określają ilości minimalne żeby się nie zdarzyło

6. Data: 2011-03-18 07:50:27

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" <p...@n...pl> napisał(a):

>Witam,
>Planuje zakup czajnika bezprzewodowego.
>W oko wpadl mi ten:
>http://allegro.pl/clatronic-czajnik-szklany-szklo-h
artowane-1-7l-gw-i1512389883.html#gallery

Ło matko, jak sie kamien osadzi na sciankach ale bedzie syfnie wygladal.

7. Data: 2011-03-18 07:56:43

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawel" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

Ja kupiem sobie taki (Eldom) z nierdzewki i z filtrem:
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=19104
89
Trochę hałasuje, ale jest fajny. I dość tani.
jagr

8. Data: 2011-03-18 08:10:33

Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam First:
http://www.swistak.pl/a14697664,Czajnik-elektryczny-
szklany-First-FA-5406-1-nowosc.html

zazwyczaj gotuję wodę własnie na 1 szklankę, więc nie ma problemu z
tym akurat.

9. Data: 2011-03-18 09:56:44

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-03-2011 o 16:18:24 pawel <p...@n...pl> napisał(a):

> http://allegro.pl/czajnik-philips-hd-4649-wskaz-jedn
ej-filizanki-i1513598549.html

właśnie taki mam i jak na razie jestem zadowolony

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

10. Data: 2011-03-18 15:34:20

Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

> Ja mam Zelmera Pelikana - IMO doskonały czajnik. Płaska grzałka, nie kapie
> i bardzo wygodny przy nalewaniu :D A co do wody - filtr RO to koszt
> 400zł...

A czajnik 0,6l o mocy 760W na allegro kosztuje 25zł.
Jeśli znajdę jakiś ładniejszy, to chyba kupię. U mnie sie też zużywa max 2
szklanki wody zwykle, a gotuje najczęściej tyle ile jest w czajniku lub ile się
naleje.

--
Bartek

śliska podłoga