czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody

11. Data: 2011-03-18 21:53:09

Temat: Re: czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam Zelmera Pelikana - IMO doskonały czajnik. Płaska grzałka, nie kapie
> i bardzo wygodny przy nalewaniu :D A co do wody - filtr RO to koszt
> 400zł...

filtr stojący brita jest tanszy, a co do kamienia - u mnie rownie skuteczny

Sierp

12. Data: 2011-03-21 06:46:04

Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
ej-filizanki-i1513598549.html

Jak masz toche kasy to kup sobie Tefala Quick and Hot:
http://www.tefal.pl/All+Products/Breakfast/Quick_Hot
/Products/Quick+and+Hot/Quick+and+Hot.htm

po 10s masz kubek goracej wody. Do tego filtrujesz wode. Można nalewać
gorącą i letnią wodę

śliska podłoga
Coś jeszcze o ledach
jesli planujesz kupic mieszkanie