czarne kropki na nosie

1. Data: 2005-07-04 19:19:55

Temat: czarne kropki na nosie
Od: "XxXxX" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy macie jakis dobry sprawdzony srodek na czarne kropki na nosie? Bo
nie moge sobie z tym problemem poradzic.
Z gory dziekuje za odpowiedzi.
POZDRAWIAM

1. Data: 2005-07-04 19:33:55

Temat: Re: czarne kropki na nosie
Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi pewnie o zaskorniki :( Peeling i czeste oczyszczanie twarzy,
samodzielne lub u kosmetyczki. Z mojego doswiadczenia wiem ze to jest jednak
walka z wiatrakami, bo zaraz pojawiaja sie nowe:((

1. Data: 2005-07-05 11:06:46

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XxXxX" <m...@i...pl> napisał(a):
> Witam. Czy macie jakis dobry sprawdzony srodek na czarne kropki na nosie?
> Bo nie moge sobie z tym problemem poradzic.

pomagaja maseczki oczyszczajace, glownie te z glinkami, np. glinka
zielona Argiletz. nie pozbedziesz sie calkowicie problemu, ale bedzie on
mniej widoczny.

-- kasica

1. Data: 2005-07-06 16:00:15

Od: "Angelika" <a...@a...angelus.fsdfsdfsdfdsf.sdfsdf.qweew> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bo
> nie moge sobie z tym problemem poradzic.

najlepszy jest domowy sposob. Posmarowac Aloesem i na to tasme klejaca
zbrojona. odczekac 15 i oderwac

1. Data: 2005-07-07 14:06:45

Od: " Zoraz" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ktoś na forum polecał Clerasil - oczyszczające płatki na wągry.
Paskudna nazwa, ale to właśnie na zaskórniki :)jest tego 65 sztuk, stosuje się
2 razy dziennie /mnie starcza jeden płatek na 2 razy przechowywany w maleńkim
woreczku szczelnie zamykanym, takim jak po trawce ;)/.
Na opakowaniu napisano :usuwają wągry, zapobiegają powstawaniu nowych wągrów.
Kosztuje toto w teresco ok 13 zł, jak dla mnie to skóra po tym wygląda troche
lepiej.
Pozdrawiam.

[OT] kotki do oddania
second handy-poleccie cos!