czemu boli brzuch

1. Data: 2002-03-29 14:43:52

Temat: czemu boli brzuch
Od: Belle Ami <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja dziewczyna ma problemy z brzuchem. Co kilka dni odczuwa bole w okolicy
tuz pod pepkiem.Dzieje sie to czesto po posilku, a brzuch robi sie wtedy
duzy i twardy. Bol raczej nie jest rozproszony tylko jest zlokalizowany z
prawej albo z lewej strony brzucha. Ostatnio dolegliwosci nasilaja sie, a
brzuch jest bardzo czesto twardy i powiekszony.
Byla u lekarza, ale po krotkim badaniu, ktore polegalo na obmacywaniu
brzucha nic nie stwierdzil. Wtedy akurat brzuch nie bolal.

Prosze o pomoc w rozwiklaniu tych dolegliwosci, jakie moga byc przyczyny
takich boli? Do jakiego lekarza sie udac na bardziej dokladne badanie?

Bardzo dziekuje za pomoc.

--
Belle Ami

2. Data: 2002-03-29 14:46:57

Temat: Re: czemu boli brzuch
Od: "Kajaa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Prosze o pomoc w rozwiklaniu tych dolegliwosci, jakie moga byc przyczyny
> takich boli? Do jakiego lekarza sie udac na bardziej dokladne badanie?

Ja mialam podobne objawy w listopadzie zeszlego roku. Po obiedzie nie moglam
wytrzymac z bólu. I to miejsce było jakies 4-5 cm pod pępkiem, trochę w
prawą stronę. Bylo podejrzenie o wyrostek, ale sie okazało że to zapalenie
przydatków. Najpierw byłam u lekarza ogólnego, który mnie skierował do
ginekologa......

3majcie sie gorąco (kaloryfera)
Kajaa

dziwna reakcja na światło(troche długie)
zespol suchego oka
pekajaca ckora
Choroba wysokosciowa - zapobieganie
jestem po przeszczepie szpiku (ziarnica)