czemu to mnie tak wkurwia

1. Data: 2002-09-12 01:39:19

Temat: czemu to mnie tak wkurwia
Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn domyslam się
prawdopodobnie wkurwia mnie własna niemoc
ale dlaczego staram się dokopać Arturowi??
czy dlatego, ze dałam mu się przekonać do własnego nieudacznictwa?
czy moze dlatego, ze chodzi za mną paskudne uczucie kończenia się
czy tez dlatego że jestem cały czas na przekór
czemu do cholery jestem na przekór?

moze kurka po prostu jestem zmęczona

no dobra
tylko dlaczego znęcam sie nad tym biednym człowiekiem?

sadystka jakas czy co?

jak tu siedzi jakiś psycholog (niech i domorosły)
skąd się biorą we mnie takie instynkty
skad sie to bierze w człowieku?

tia...
instynkty?

Mań

1. Data: 2002-09-12 02:23:51

Temat: Re: czemu to mnie tak wkurwia
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Mania:
> ... dlaczego staram się dokopać Arturowi??

A kto to jest?

Czarek

1. Data: 2002-09-12 06:48:18

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Mania:
>
> A kto to jest?

człowiek - bogu ducha winien

C Z Ł O W I E K

mań

1. Data: 2002-09-12 10:58:39

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mania" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> tzn domyslam się
> prawdopodobnie wkurwia mnie własna niemoc

tak

> ale dlaczego staram się dokopać Arturowi??

hmm.. bo jest znaczącą postacią w Twoim życiu ?

> czy dlatego, ze dałam mu się przekonać do własnego nieudacznictwa?

dałaś ???
nikomu się nie dawaj :)..

do tego przekonać !

nikt prócz nas samych nie zna naszej wartości.
Żaden As ;))

> czy moze dlatego, ze chodzi za mną paskudne uczucie kończenia się

eetam.. ;)

> czy tez dlatego że jestem cały czas na przekór

skądś to znam ;))

> czemu do cholery jestem na przekór?

bo... chcesz czegoś więcej niż przeciętni ?

> moze kurka po prostu jestem zmęczona

to też

> no dobra
> tylko dlaczego znęcam sie nad tym biednym człowiekiem?

bo
zresztą..
nie tylko Ty tak masz. :)

> sadystka jakas czy co?

może tu coś znajdziesz :
http://www.t-love.art.pl/load.php?id=texty_piosenek

:)))

***

Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak

Jesteś tak daleko ode mnie
Czasami jednak blisko tak
Mogę porozmawiać z Tobą czasem
Czasem znajdujesz dla mnie czas
Chciałbym coś powiedzieć o tobie
Tak często czuję twoją siłę
Nic się nie dzieje przypadkowo
Chociaż tak często w to wątpiłem

Tak bardzo chciałbym zostać kumplem twym
Tak bardzo chciałbym

Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak
Daleko tak daleko daleko tak

Jesteś tak daleko ode mnie
Czasami jednak blisko tak
Wyszedłem z domu, nie było nikogo
Zgubiłem sens, upadłem na twarz
Nocą ulice są złe
Samotność gnębi mocno tak
Poczułem wtedy, że jesteś
Czasem znajdujesz dla mnie czas

Tak bardzo chciałbym zostać kumplem twym
Tak bardzo chciałbym

***

T-love
"Bóg"

;)

> jak tu siedzi jakiś psycholog (niech i domorosły)
> skąd się biorą we mnie takie instynkty
> skad sie to bierze w człowieku?

bierze się z niedowartościowania
z potrzeby Serca

> tia...
> instynkty?

też
ale bardziej

duch
małej dziewczynki
która..

chciałaby poczuć się

silna
pewna
niezastąpiona ?

> Mań

E.

1. Data: 2002-09-12 11:13:41

Od: "Maciej Oleksy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może im bardziej coś Ci nie wychodzi, czegoś chcesz, nie podoba Ci się coś w
sobie, tym bardziej chcesz wymagać i widzieć te cechy, które chciałabys mieć
u siebie, u tej drugiej osoby, która w dodatku wciska Ci, że jesteś
nieudacznikiem. Jeśli ta osoba nie ma tych cech (trudno żeby miała skoro
widzisz ją razem z tymi upragnionymi "zaletami" tylko w swojej wyobraźni),
to zaczynasz ją za to karcić lub mniej racjonalnie po prostu się wyżywać, no
i może to jest nieudacznictwem. Ale takie zachowanie może byc wywołane
właśnie wyciąganiem z Ciebie jakichś objawów nieporadności, co może
powodować takie projekcje. Nie znam Twoich relacji z rzekomo wszystkim
znanym Arturem, więc to wszystko tylko założenia, ale dam Ci radę, że owszem
rozmowa i dyskusja to dużo, może to głupio zabrzmi, ale zacznij więcej
oceniać siebie za pomocą własnego osądu, tylko do tego potrzeba trochę
głębszej wiedzy o sobie.
A jesli chodzi o przekorę to już marny i fałszywy pokaz siły przed nim i
przed samą sobą, no a to może bardzo zmęczyć jeśli robi się coś kompletnie
wbrew swojej naturze (oczywiście można powiedzieć, że ktoś ma przekorę w
naturze, no ale wtedy nie rozumie definicji przekory).
A więc dalej nawiązując do pytania o Twoje "instynkty", to myślę, że chodzi
bardziej o podświadomość, a dla mnie to ważna różnica, bo jest to coś co
jest w jakimś stopniu możliwe do poznania lub nawet zrozumienia, w
przeciwieństwie do bardziej pierwotnych i niezależnych instynktów.

Olej

ps. zapewniam Cię, że się nie kończysz, bo co to może znaczyć? człowiek
zawsze może się dowiedzieć o sobie czegoś nowego, być może nie zawsze
ciekawego i pozytywnego, ale nigdy nie może powiedzieć, że wie o sobie
wszystko i ja się bardzo z tego cieszę. A jakkolwiek rozumiane działanie
pomoże Ci to wyciągnąć na światło.

1. Data: 2002-09-12 11:59:58

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" w news:alor81$kjc$1@news.tpi.pl...
pyta: "czemu to mnie tak wkurwia"
i odpowiada

> tzn domyslam się
> prawdopodobnie wkurwia mnie własna niemoc
> ale dlaczego staram się dokopać Arturowi??

Mogą to być przebłyski jaźni - obserwacja skłaniająca do wniosku
"ot, szympansy, wiecznie i wszędzie szympansy!, a ja taka piękna
antybestia - dokopać wszystkim się nie da, więc zastępczo rozładuję
się na tym, co pod ręką. Tym bardziej, że wykazuje cechy szympansa,
jak wszyscy, a czasem bardziej."

> czy dlatego, ze dałam mu się przekonać do własnego nieudacznictwa?
> czy moze dlatego, ze chodzi za mną paskudne uczucie kończenia się
> czy tez dlatego że jestem cały czas na przekór
> czemu do cholery jestem na przekór?

Pomijam słuszne autodiagnozy cząstkowe - brukowce na drodze rozumienia.
Sądzę, że to szczątkowa świadomość niekompatybilności, a nie sprawka woli.
Wolą można sterować a tu widać brak uczesania. Zadra. Urodziłaś
się kobietą Maniek? Jesteś pewna? Może figla Ci ten Coś spłatał?
A Ty jeszcze o tym nie wiesz. Trzeba by zrobić sekcję - tam w głebi
mózgu jest taki obszar, który "na oko wskazuje" z kim zacz.
Oczywiście oprócz "na oko" niewiele wiadomo, ale to już byłoby coś.

> moze kurka po prostu jestem zmęczona
>
> no dobra
> tylko dlaczego znęcam sie nad tym biednym człowiekiem?
>
> sadystka jakas czy co?

Sadystą staje się każdy, kto nie stracił nadziei wpadłwszy do dziury pełnej
gnoju i szympansów, gdzie w górze widać jeszcze wyraźnie inny swiat.
Depcząc po głowach pobratymców wierzy jeszcze w szansę na odbicie się,
na wyskoczenie z pudełka...

Przestaniesz deptać Artura = przepadłaś.
Albo wyskoczyłaś :).

All
medyk z Gormenghast

1. Data: 2002-09-12 12:06:23

Od: Kreska <p...@d...tu> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@a...pl> dnia 12 wrz 2002 napisał/a:

> tzn domyslam się
> prawdopodobnie wkurwia mnie własna niemoc

Chciałam wrzucić na grupę temat o bezsilności, ale się rozmyśliłam
(chwilowo;)

> ale dlaczego staram się dokopać Arturowi??
> czy dlatego, ze dałam mu się przekonać do własnego nieudacznictwa?

podobnie, choć nie wiem, czy to nie jest łatwizna...mam duże
wątpliwości co do tego, na ile innych obarczać winą za swoje
niepowodzenia. Zawsze ktoś ci powie, czemu się dałaś? Niby racja,
ale...nie żyjemy sami dla siebie, wiele rzeczy robimy ze względu na
tych innych, oczekujemy czegoś w zamian (wsparcia?)

> czy moze dlatego, ze chodzi za mną paskudne uczucie kończenia się

paskudne uczucie odchodzenia gdzieś, coraz dalej

> czy tez dlatego że jestem cały czas na przekór
> czemu do cholery jestem na przekór?

bo nie możesz zrozumieć? dlaczego tobie? dlaczego właśnie tak?
starałaś się...
> moze kurka po prostu jestem zmęczona

chyba jesteś:)

> jak tu siedzi jakiś psycholog (niech i domorosły)
> skąd się biorą we mnie takie instynkty
> skad sie to bierze w człowieku?

z frustracji?

Piszę jak echo, bo gdzieś "tam" pobrzmiewa;)

Wyrzucam wszystkie rozterki i wątpliwości i całą bezradność w
najgłębsze czeluście. Przysypuję niepamięcią.
Mam przed sobą dzień, organizuję go tak, jakby nie było nic
ważniejszego na świecie.
Uśmiecham się, chociaż nie mam czasem ochoty. Mam nadzieję (już wiem),
że za którymś razem, będzie to pełen radości i ciepła uśmiech

najcieplej :)

pozdrawiam ---- Kreska
--
Przyznanie sie do błędu świadczy, że człowiek dziś jest mądrzejszy, niż był wczoraj.

1. Data: 2002-09-12 12:55:21

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maniaczku

| człowiek - bogu ducha winien

nie_koniecznie, niech zrobi z niego dżem :-))

| C Z Ł O W I E K

Jak sama nazwa wskazuje
Człon na wieki

Tego szukasz?
Kopie_to?

Kapujesz coś jeszcze?

"Wadliwą poezyja jest
gdy zwierz ze zwierzem gada
gdy kurka wciska kogutowi
gdy dziada baba obsiada
gdy gra ballada gada
gdy jabol upada ........eee...
tratatrata

Ale ilu medyków bieży z pomocą :-)))

Pewnie jest co leczyć

No teraz każdy pokaże,
jakie ma stanowisko
i jaką mógłby mieć gażę.

eTT

Za dużo masz turbulencji
od tego się robią pypcie na...
i tyle
:-))

1. Data: 2002-09-12 13:39:22

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-12 13:44:28

Od: "m.dz" <m...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" <m...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]
> ale dlaczego staram się dokopać Arturowi??
[...]
tylko dlaczego znęcam sie nad tym biednym człowiekiem?

> sadystka jakas czy co?

[...]

Postawilbym inaczej pytanie:
Dlaczego zastanawiasz sie nad tym ze starasz sie Arturowi dokopac
i czemu Cie to co myslisz tak wkurwia ?
m.dz

'Niewidzialna' zagadka raz jeszcze !
Re: zawod: psychoterapeuta?