czerwone kropki podskórne wypełnione krwią

1. Data: 2006-03-15 11:44:05

Temat: czerwone kropki podskórne wypełnione krwią
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu na nogach, rękach, szyi robią mi się czerwone małe
kropki pod skórą są wypełnione krwią,i są trudne do wyciśnięcia.
Pojawiają się partiami np. najpierw na nogach, później rękach,a teraz
szyi. Oprócz tego zauważyłam że z roku na rok pojawia mi sie na ciele
coraz więcej pieprzyków. Nie wychodzę na słońce bo mam jasną karnację i
nigdy nie lubiłam się opalać, gdyż zawsze opalałam sie na czerwono, a
później miałam wysypkę w kształcie białej kaszki. Moja zaś babcia z mamą
opalały się na brązowo i leżały na słońcu bez przerwy. Czy z tego powodu
teraz mogę mieć raka skóry, czy jest to coś innego. Proszę o pomoc

2. Data: 2006-03-15 11:59:18

Temat: Re: czerwone kropki podskórne wypełnione krwią
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skaza krwotoczna (?)

Zmykaj do lekarza (najpierw rodzinnego).

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-03-15 19:03:53

Od: "retina" <f...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

naczyniaki rubinowe?
Można tak sobie strzelać. Niech obejrzy te zmiany lekarz.

Gośka

wpływ światła na poziom magnezu we krwi
nowotwór-rozpoznanie po łacinie
Choroba studenta...