czerwone oko

1. Data: 2004-04-02 09:04:08

Temat: czerwone oko
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Wczoraj rano obudzilam sie z czerwonym okiem. Taka gesta siateczka
czerwonych nitek na bialej czesci oka. Specjalnie sie nie przejelam,
pomyslalam ze samo przejdzie, ale dzis jest gorzej - tych czerwonych
naczynek jest znacznie wiecej, do tego powieki sa opuchniete. Raczej
nie boli. Czuje jakis dyskomfort ale to pewnie przez opuchlizne.
Byc moze ma to zwiazek z tym, ze lecze sie na angine, chyba dosyc
ostra bo nacierpialam sie juz strasznie, ale pewnie zadna angina nie
jest przyjemna.
W nocy przed zaczerwienieniem oka zaczelam kaszlec i do teraz kaszle
dosc mocno, nie wiem czy to nie jest powod pekania naczynek bo jak
kaszle to mam wrazenie ze mni glowa peka, ale czemu mialyby pekac
naczynka tylko w tym jednym oku?
Czy powinnam cos w sprawie tego oka robic? Jakies oklady? Pojsc do
lekarza? Okulisty?

Dzieki za wskazowki, pozdrawiam.

--
Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

2. Data: 2004-04-04 09:05:12

Temat: Re: czerwone oko
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 02 Apr 2004 11:04:08 +0200, Sabinka <s...@c...wp.pl> wrote:

>Czy powinnam cos w sprawie tego oka robic? Jakies oklady? Pojsc do
>lekarza? Okulisty?

Ok, dzieki. Oko samo dochodzi do siebie, jest juz tylko rozowawe i
wyglada prawie normalnie (choc z bliska dalej przerazajaco).

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

3. Data: 2004-04-04 10:07:23

Od: "andrzej glowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzytkownik "Sabinka" <s...@c...wp.pl> napisal:

> Ok, dzieki. Oko samo dochodzi do siebie, jest juz tylko rozowawe i
> wyglada prawie normalnie (choc z bliska dalej przerazajaco).

To Tobie naleza sie podziekowania ;-). Moze ktos, kiedys wykorzysta
informacje, która tutaj podalas.

Zycze szybkiego powrotu zdrowia, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2004-04-04 19:39:26

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Apr 2004 12:07:23 +0200, "andrzej glowacki"
<f...@U...onet.pl> wrote:

>To Tobie naleza sie podziekowania ;-). Moze ktos, kiedys wykorzysta
>informacje, która tutaj podalas.

No nie wiem, byc moze. Tak w sumie to sie dwa razy przylapalam w
trakcie ataku kaszlu na tarciu tego oka - moze to bylo z tym zwiazane,
moze mialam taki dziwaczny odruch.

>Zycze szybkiego powrotu zdrowia, andrzej

Dzieki, juz dochodze do siebie :) Tylko znowu ten kaszel :(

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

5. Data: 2004-04-04 20:34:09

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trakcie ataku kaszlu na tarciu tego oka - moze to bylo z tym zwiazane,
> moze mialam taki dziwaczny odruch. [...]

Czy jesteś typem alergika? Może angina i zaczerwienione, podpuchnięte oko,
to tylko zbieg okoliczności. Może to, alergiczne zapalenie spojówek?
Niestety, drzewa zaczynają już ostro pylić. Uczulenie na pyłki brzozy,
występuje szczególnie często. To tylko sugestia, nad którą jednak warto się
zastanowić.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

6. Data: 2004-04-06 08:33:48

Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 Apr 2004 22:34:09 +0200, "andrzej głowacki"
<f...@U...onet.pl> wrote:

> [...]
>występuje szczególnie często. To tylko sugestia, nad którą jednak warto się

Owszem, przez ostatnie 2 lata ~ od maja do pazdziernika kichalam,
kiedys przez prawie rok pilam syropy na kaszel az w koncu natrafilam
na byc moze madrzejsza lekarke ktora mnie skierowala na testy
alergologiczne, miewam tez czasami wysypki, ale jeszcze nie zdarzylo
mi sie takie cos z okiem, czasami czerwienieja mi oczy ze
zmeczenia/niewyspania ale to zupelnie inaczej wyglada.
No ale moze fakt - moze reakcja alergiczna, a moze po prostu cos sobie
do oka wtarlam. Grunt ze na razie przeszlo :)

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl