Re: czerwone "rozki" na lisciach?

1. Data: 2004-05-30 14:03:07

Temat: Re: czerwone "rozki" na lisciach?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"PSG" <p...@k...net.pl> wrote in message
news:f48ef525.0405300417.68bf6f52@posting.google.com

> Dzis u siebie w ogrodku pod krzakiem bzu, zauwazylem poltorametrowe
> drzewko, z liscmi w ksztalcie serca, cos jak liscie lipy, z meszkiem
> jak na lisciach chmielu. W sumie nic nadzwyczajnego gdyby nie to, ze z
> kazdego liscia, pionowo do jego powierzchni, wyrasta po okolo 30
> czerwonych rozkow, dlugosci okolo 0.5cm. Co to moze byc?

Sam opis wyglada na zaslaz (poszukaj w Googlach pod velvetleaf).
A czerwone rozki to jakas choroba.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2004-05-30 21:30:27

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> [...]

Rzadko pewnie do ogrodu zagladasz ;)
Ja z reguly zauwazam mlode drzewka gdy maja pare centymetrow. Nie mam jednak
az tak duzego ogrodu, bym nie znal go jak wlasnej kieszeni. (*)

> A czerwone rozki to jakas choroba.

Identyczne wystepuja na czeremsze (Prunus padus).
Wyglada mi to na dzialalnosc jakichs stawonogow.

Pozdrawiam,
Bpjea

* - ta uwaga oczywiscie nie do Michala, tylko do autora poprzedniego postu.

3. Data: 2004-06-01 08:23:37

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Michal Misiurewicz napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i
on :

eeee,chyba nie
http://www.atlas-roslin.pl/gatunki/Tilia.htm

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

Słonecznik doniczkowy
Hortensja ogrodowa.
zlodziejoodporne
Dotyk gałęzi.