Zasychajace pędy moreli

1. Data: 2004-05-30 15:34:09

Temat: Zasychajace pędy moreli
Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tegoroczne pędy moreli zasychają, a u ich postawy tworzy sie kropla
"żywicy". Co to może być? Nie widać śladów żerowania...
Pozdrowienia
Jan

2. Data: 2004-05-30 18:14:04

Temat: Re: Zasychajace pędy moreli
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tegoroczne pędy moreli zasychają, a u ich postawy tworzy sie kropla
> "żywicy". Co to może być? Nie widać śladów żerowania...

Rak bakteryjny drzew owocowych.

Pozdrawia boletus

3. Data: 2004-05-30 19:33:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

| Rak bakteryjny drzew owocowych.

Stawiam na "apopleksję" moreli, czyli leukostomozę. Pryskanie Topsinem
pomaga. 2 razy minimum z odstępem tygodniowym.

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2004-05-30 20:14:50

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Stawiam na "apopleksję" moreli, czyli leukostomozę. Pryskanie Topsinem
> pomaga. 2 razy minimum z odstępem tygodniowym.
>
> Pozdrawiam, Basia.

A może raczej monilioza (brunatna zgnilizna drzew pestkowych)? Latoś bardzo
popularna....:(( Moje morele też chorują:(

Pozdrawiam. Ania

5. Data: 2004-05-30 20:27:26

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stawiam na "apopleksję" moreli, czyli leukostomozę. Pryskanie Topsinem
> pomaga. 2 razy minimum z odstępem tygodniowym.
>
> Pozdrawiam, Basia.

Tarpan to dobry obserwator. Zauważyłby sprawcę.

Pozdrawia jak nic boletus

6. Data: 2004-05-30 20:53:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A może raczej monilioza (brunatna zgnilizna drzew pestkowych)? Latoś
bardzo
| popularna....:(( Moje morele też chorują:(

Sprzeczać się nie będę:-), a leczenie takie samo. Moja brzoskwinia
skędzierzawiona - rok paskudny:-(

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2004-05-30 21:35:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo
>
> Sprzeczać się nie będę:-), a leczenie takie samo. Moja brzoskwinia
> skędzierzawiona - rok paskudny:-(
>
> Pozdrawiam, Basia.

Ja też nie, bo to nie monilioza.

Pozdrawia boletus

8. Data: 2004-05-30 21:36:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Tarpan to dobry obserwator. Zauważyłby sprawcę.

Jakiego sprawcę - grzybka nie widać:-(

Pozdrawiam, Basia. (ze wspomnieniami o moreli)

9. Data: 2004-05-30 22:03:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiego sprawcę - grzybka nie widać:-(
>
> Pozdrawiam, Basia. (ze wspomnieniami o moreli)

Piknidia widać i to dobrze.

Pozdrawia boletus

10. Data: 2004-06-02 07:21:25

Od: Demontiren <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05/30/04 20:14, Użytkownik boletus napisał:

> Rak bakteryjny drzew owocowych.

Czy to dotyć może również mojego Migdałka ? Kolejne gałazki więdną i
obsychają. Żadnych robaczków nie widać.
Co na to poradzić ? Kwitł pięknie i za rok też chciałbym go podziwiać.

Pozdrawiam
D.

Re: czerwone "rozki" na lisciach?
Słonecznik doniczkowy