Bez miniaturowy(?) na balkon

1. Data: 2004-05-30 16:37:41

Temat: Bez miniaturowy(?) na balkon
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam na kwietniku kwitnące i pięknie pachnące małe krzaczki bezu.
Sięgały tak gdzieś do kolan, wyglądały jak małe, gęste krzaki i całe
obsypane były kwiatami. Czy to jest jakaś miniaturowa odmiana bzu, czy
po prostu krzaki są młode? Jeśli to jakaś miniaturka, to może można
wsadzić w donicę na balkonie, żeby odurzało zapachem?

Renata

i 20 długości geograficznej wschodniej
wylosowałem Polskę

2. Data: 2004-05-30 17:51:25

Temat: Re: Bez miniaturowy(?) na balkon
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrncbk3ek.l76.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...
> [...]
> po prostu krzaki są młode? Jeśli to jakaś miniaturka, to może można
> wsadzić w donicę na balkonie, żeby odurzało zapachem?

Może to być np. karłowy Syringa meyeri 'Palibin'. Zapach rzeczywiście
odurzający, niesie się na kilka metrów w ogrodzie :)

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-05-31 17:25:46

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c9d6vp$b3n$1@atlantis.news.tpi.pl>, Katarzyna Tkaczyk wrote:

> [...]
>>
> Może to być np. karłowy Syringa meyeri 'Palibin'. Zapach rzeczywiście
> odurzający, niesie się na kilka metrów w ogrodzie :)

Obejrzałam zdjęcia, wygląda na to, że to właśnie to. A może ktoś wie
jakie są szanse na zahodowanie tego w donicy na balkonie?
Poodurzałabym się :)

4. Data: 2004-05-31 19:37:16

Temat: Re[2]: Bez miniaturowy(?) na balkon
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Renata!
W Twoim liście przeczytałem:

> [...]

RG> Obejrzałam zdjęcia, wygląda na to, że to właśnie to. A może ktoś wie
RG> jakie są szanse na zahodowanie tego w donicy na balkonie?

Roślina jest dosyć odporna na mróz. Nie ma specjalnych
wymagań. Może się uda?
Krzysztof Marusiński

5. Data: 2004-05-31 20:58:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałam zdjęcia, wygląda na to, że to właśnie to. A może ktoś wie
> jakie są szanse na zahodowanie tego w donicy na balkonie?
> Poodurzałabym się :)
>
> Renata

Na balkonie, marne szanse:-(

Pozdrawia boletus

6. Data: 2004-06-01 04:50:33

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta boletus napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on :

> Na balkonie, marne szanse:-(

to zależy od balkonu : jesli taki wystający to zapewne masz racje, ale jeśli
loggia to już bym próbował - w skrzyni z ziemią oczywiście ,a nie w donicy

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

7. Data: 2004-06-02 08:24:52

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałam zdjęcia, wygląda na to, że to właśnie to. A może ktoś wie
> jakie są szanse na zahodowanie tego w donicy na balkonie?
> Poodurzałabym się :)
>
> Renata

Jeśli nie zabezpieczysz odpowiednio przed przemarzaniem korzeni to może
zahodowanie się powiedzie. Życzę corocznego odurzania na balkonie. Zapachem
tego bzu oczywiście.:-))

Pozdrawiam
skryba

8. Data: 2004-06-02 12:16:09

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <c9k2v3$lr3$1@nemesis.news.tpi.pl>, ogrodowy skryba wrote:

> Jeśli nie zabezpieczysz odpowiednio przed przemarzaniem korzeni to może
> zahodowanie się powiedzie. Życzę corocznego odurzania na balkonie. Zapachem
> tego bzu oczywiście.:-))

W zabezpieczaniu już mam chyba wprawę, więc może spróbuję. Ale w tym
roku to już chyba za późno?

9. Data: 2004-06-02 14:37:40

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
> i 20 długości geograficznej wschodniej
> wylosowałem Polskę
> w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński

"Jak pies powraca do swoich wymiotów, tak głupi wciąż powtarza swoje głupstwa."
Ksiega Przyslow, 26:11.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-06-06 17:25:04

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
napisał w wiadomości news:c9h23b$ppr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]

Ja mam na tarasie.Na razie jeszcze żyje:-)A, w donicy

Gosia

Zasychajace pędy moreli
Re: czerwone "rozki" na lisciach?
Słonecznik doniczkowy