Re: czerwony nos

From: "Piernix" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: czerwony nos
Date: Mon, 31 Mar 2003 14:56:18 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@pa191.radom.cvx.ppp.tpnet.pl

Użytkownik "DDrezno" <D...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b67kcq$qfr$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Taka już moja "uroda" że mam wiecznie czerwony nos, czy zimno czy gorąco
on
> jest buraczkowy. Czy można coś z tym zrobić?? Poradźcie coś, proszę.

Może pomoże tu jakaś maseczka rozgrzewająca, chociaż ja bym potupała
najpierw do lekarza (może masz za wysokie ciśnienie, nie chodzi mi tu takie
ogólne ale to chyba jest wewnątrzkomórkowe - nie chce wymyślać , nie wiem
jak się ono zwie) a potem ewentualnie do kosmetyczki. Chyba że kolor twojego
noska ma coś wspólnego z popękanymi naczynkami, wtedy to specjalny kremik
powinin coś tu wskórać. Może to być jeszcze zachwiana termika znaczy możesz
mieć niedokrwistość, która akurat objawia się nie zimnymi rękami i stopami
tylko zmianami koloru noska.

Pozdrawiam cieplutko

Piernix