czerwony nos

1. Data: 2003-03-22 21:24:27

Temat: czerwony nos
Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sobie radzic z tym problem??
I czy nos moze sie robic czerwowy pod wpluwm stresow czyli na tle nerwowym.
Dzieki za ewentualne porady:))

2. Data: 2003-03-22 21:26:59

Temat: Re: czerwony nos
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie radzic z tym problem??
> I czy nos moze sie robic czerwowy pod wpluwm stresow czyli na tle
nerwowym.
> Dzieki za ewentualne porady:))

Ja mam fioletowe ręce. Pomocy również.

3. Data: 2003-03-23 07:37:48

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Mar 2003, kakrysa wrote:

> Ja mam fioletowe ręce. Pomocy również.

caly czas czy objawy sinienia rak pojawaiaja sie tylko w okreslonych
okolicznosciach?

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-03-23 12:17:26

Od: "Tomek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ja dolaczam sie do pytania o czerwony nos i fioletowe rece..i
chcialbym jeszcze dozucic czerwone uszy..niestery nie tylko pod wplywem
stresu ale praktycznie bez przerwy :-(

ps.nieraz to wygladam jak klaun...:-(
:-)
Pozdrawiam
Tomek

5. Data: 2003-03-23 14:20:09

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> caly czas czy objawy sinienia rak pojawaiaja sie tylko w okreslonych
> okolicznosciach?

W określonych okolicznościach, kiedy jest nieco zimniej, ale inni ludzie
mają wtedy zwykły kolor. A jak już zaczynają się grzać, robią się fioletowe
z pomarańczowymi plamkami. Normalne są "czasami". Na szczęście lato blisko,
i problem zniknie na kilka miesięcy.
Czyżby to zespół Raunada? (czy jak mu tam).

6. Data: 2003-03-23 17:26:24

Od: "Feliks Dzierzynski" <x...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatuszek <s...@w...pl> napisał(a):

> Jak sobie radzic z tym problem??
> I czy nos moze sie robic czerwowy pod wpluwm stresow czyli na tle nerwowym.
> Dzieki za ewentualne porady:))
Mnie zczerwienial od voody, ale grzeje bo wole voode od nieczerwonego
nochala:-)

7. Data: 2003-03-23 22:43:21

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślę, że czerwony nos i fioletowe ręcę mogą być wynikiem lekkiego
odmrożenia... I niestety nie jest łatwo się tego pozbyć... Czsami jest to
bardziej widoczne, czasami mniej... nasila sie chyba w okresie chłodów...

________
sheba 19

8. Data: 2003-03-24 09:28:42

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak sobie radzic z tym problem??
> I czy nos moze sie robic czerwowy pod wpluwm stresow czyli na tle nerwowym.
> Dzieki za ewentualne porady:))

cze
twoj problem jest raczej powszechny, aczkolwiek faktycznie moze pojawiac sie
pod wplywem stresu, ale tez wiatru, slonca, alkoholu, kawy czy papierosow,
proponuje ograniczyc ewentualne uzywki i chronic skore przed ekspozycja na
niekorzystne warunki atmosferyczne, tzn np w zimie stosowac kremy ochronne
przed mrozem, kremy z uv. zmiany te moga nalezec do I stadium choroby skory o
nazwie tradzik rozowaty, gdzie jest ich duzo wiecej i obejmuja nos i policzki
ukladajac sie na ksztalt motyla. wiec trzeba ja chronic. pozdrawiam

9. Data: 2003-03-25 13:06:00

Od: d...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ukladajac sie na ksztalt motyla. wiec trzeba ja chronic. pozdrawiam
> a jesli chodzi o panie to polecam zielony kolor korektora, gdyz zielen
tuszuje czerwien

Chloramphenicol - oczy
Prosze o pomoc
Co jest...