czerwony nos

1. Data: 2002-09-01 21:23:02

Temat: czerwony nos
Od: "Karina" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co z tym poczac; full peknietych krwinek na nosie;
zastosowanie samoopalacza cos pomoze ??
a moze sa jakies inne sposoby na walke z tym

1. Data: 2002-09-01 22:31:39

Temat: Re: czerwony nos
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 1 Sep 2002 23:23:02 +0200, Karina <d...@p...onet.pl> wrote:
: co z tym poczac; full peknietych krwinek na nosie;
: zastosowanie samoopalacza cos pomoze ??
: a moze sa jakies inne sposoby na walke z tym

nie krwinek, tylko naczynek :-)
ostatnio czytalam na gazetowym forum, ze dobry jest krem Erisu na naczynka,
ale nie znam dokladnej nazwy. poza tym ponoc przy pekajacych naczynkach
dobrze jest zazywac rutinoscorbin.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-09-01 22:38:47

Od: "Karina" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tzn ja nawet nie wiem czy to sa pekniete naczynka;
po prostu nos jest czerwony i czesc twarzy przy nosie rowniez

1. Data: 2002-09-02 05:01:59

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karina" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> co z tym poczac; full peknietych krwinek na nosie;
> zastosowanie samoopalacza cos pomoze ??
> a moze sa jakies inne sposoby na walke z tym

Doraznie zielony korektor, leczniczo rutinoscorbin i kosmetyki na pekajace
naczynka lub jakis zabieg kosmetycznyczny likwidujacy popekane naczynka.
Pozdrawiam
DominikaS

1. Data: 2002-09-02 11:19:43

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn ja nawet nie wiem czy to sa pekniete naczynka;
> po prostu nos jest czerwony i czesc twarzy przy nosie rowniez

Proponuje wizyte u porządnego dermatologa. moja ciotka miała takie
podrażnienie skóry i okazało się ze jest to Rumień.

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

1. Data: 2002-09-02 11:45:51

Od: "helen rauser" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na to dobry jest:doustnie rutinoscorbin lub Ascorutical, zewnętrznie krem z
wi. K Pharmaceris lub Ruboril. W aptekach wszystko.

1. Data: 2002-09-02 19:21:06

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karina wrote:
> co z tym poczac; full peknietych krwinek na nosie;
> zastosowanie samoopalacza cos pomoze ??
> a moze sa jakies inne sposoby na walke z tym

Do tego chyba powinnaś stosować kosmetyki do cery z popękanymi
naczynkami. Moja mama ma ten sam problem i dzięki stosowaniu różnych
preparatów właśnie do takiej cery, problem znacznie się zmniejszył.

--
pozdrawiam,
Elvira

1. Data: 2002-09-02 21:38:02

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje wizyte u porządnego dermatologa. moja ciotka miała takie
> podrażnienie skóry i okazało się ze jest to Rumień.

To rumień się jakoś leczy? Wiesz może w jaki sposób?

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-02 21:44:39

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tzn ja nawet nie wiem czy to sa pekniete naczynka;
> po prostu nos jest czerwony i czesc twarzy przy nosie rowniez

A może kiedyś przemroziłaś sobie nos? Wydaje mi się to najbardziej
prawdopodobne... Bo pęknięte naczyńka to często widać gołym okiem
(pajączki), Jeśli nos jest cały czerwony, w dodatq czasem trochę mniej,
czasem trochę bardziej.... i zmienia kolor w zależności od pogody to
prawdopodobnie był trochę przemrożony. Jak znajdziesz na to lekarstwo to daj
znać...

--
sheba 19

1. Data: 2002-09-03 07:41:41

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czasem trochę bardziej.... i zmienia kolor w zależności od pogody to
> prawdopodobnie był trochę przemrożony. Jak znajdziesz na to lekarstwo to

A ten nos to czerwony na stałe, czy zimą na nartach?
Jeśli to drugie to jest sposób. Należy się wybrać do kosmetyczki na serię
zabiegów na naczynka - bo mimo to, że ich nie widać to jest to ich wina...
Tak z 10 zabiegów na przełomie października i listopada po dwa na tydzień i
na całą zimę masz spokój.

--
Joanna, od dwóch lat bez czerwonego nosa na stoku.
http://jduszczynska.republika.pl

Zakola
dobre solarium w Łodzi?
demakijaż oczu