częste oddawanie moczu u 4-latka

1. Data: 2003-06-03 18:34:11

Temat: częste oddawanie moczu u 4-latka
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni moj 4-letni syn często siusia. Wcześniej było to głównie po
przebudzeniu, ale teraz właściwie pora jest bez znaczenia. Przed chwilą
między kolejnymi wizytami z łazience minęło 20 minut i moczu było niewiele.
Wczoraj robiliśmy na zlecenie lekarza badanie ogólne moczu. Krwinki biale
3-5, czerwone 2-4, obecne kryształki szczawianu wapnia i bakterie. Bez
białka, cukru itp. Podobno te wyniki są ok, lekarz kazał się pojawić gdyby
było w nich coś nie tak. Ale Maciek nawet jak dużo pił, to tak często nie
siusiał. Macie jakiś pomysł co to może być?

Marta

2. Data: 2003-06-03 20:52:31

Temat: Re: częste oddawanie moczu u 4-latka
Od: "hip-hop" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> zlecenie lekarza badanie ogólne moczu. Krwinki biale
>
> To są wyniki OK?
> Ależ skąd! Już sama obecność czerwonych krwinek sugeruje, że wcale nie
jest
> w porządku.

Nie pleć bzdur,poczytaj książki a będziesz wiedziała o czym mówię.

Póki nie macie przepisanych leków, pijcie Urosan albo łykajcie Urosept - to
> są leki ziołowe dozwolone w tym wieku (moja trzyletnia córka niestety
czasem
> ich używa). Do nabycia bez recepty.

Nie stosujcie się do zaleceń przedmówczynii.Jeśli bardzo się niepokoicie
zróbcie posiew moczu.Jeśli wyniki będą ok a po badaniu ogólnym moczu będą ok
na 99% to przyczyna może być bardzo prozaiczna.

Piotrek

3. Data: 2003-06-03 20:57:03

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-06-03 21:11:45

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie stosujcie się do zaleceń przedmówczynii.

OK, przedmówczyni nie jest lekarką. Nie stosujcie się. Racja. Przedmówczyni
jest mamą dziewczynki ze skłonnością do zapaleń dróg moczowych.
Ale być może u chłopców jest inaczej.
Ale jeśli chłopak lata co 20 minut do ubikacji i się męczy, a lekarz mówi,
ze wszystko w porządku...
Ola

5. Data: 2003-06-03 22:30:22

Od: "Yennifer" <y...@a...p> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jeśli chłopak lata co 20 minut do ubikacji i się męczy, a lekarz mówi,
> ze wszystko w porządku...

A w ktorym miejscu autorka pytania napisala, e chlopak sie meczy???
Chyba przesadzasz z nadinterpretacja:-/

--
pozdr.
Yenn

6. Data: 2003-06-03 22:42:31

Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yennifer" <y...@a...p> napisał w wiadomości
> A w ktorym miejscu autorka pytania napisala, e chlopak sie meczy???
> Chyba przesadzasz z nadinterpretacja:-/

Nie skarży się, że go boli czy piecze. Ale latanie co chwilę do kibelka
chyba każdego może wykończyć. Teraz śpi od około 20.00, nie budził się, nie
zmoczył. Już sama nie wiem:(

Marta

7. Data: 2003-06-03 23:27:59

Od: "kristian" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

A weź zrób na wszelki wypadek poziom cukru we krwi, nawet glukometrem z
paluszka - nie jest to strasznie uciążliwe badanie!

8. Data: 2003-06-04 18:32:48

Temat: Re: Re: częste oddawanie moczu u 4-latka
Od: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętnego dnia Tue, 3 Jun 2003 22:52:31 +0200, "hip-hop"
<b...@p...onet.pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Nie stosujcie się do zaleceń przedmówczynii.Jeśli bardzo się niepokoicie
>zróbcie posiew moczu.Jeśli wyniki będą ok a po badaniu ogólnym moczu będą ok
>na 99% to przyczyna może być bardzo prozaiczna.

Tak zupelnie z ciekawosci sie spytam ;)
Czy jesli male dziecko lata od kilku co chwilke do ubikacji, oddajac
niewiele moczu, w moczu tym sa krysztalki szczawianu wapnia,
erytrocyty, krwinki biale, bakterie - to caloksztalt ten swiadczy o
tym ze dziecko jest zdrowe i nie ma potrzeby zadnej ingerencji?
Nie wiem co jest normalne w moczu kilkuletniego dziecka - ciekawosc
mna kieruje ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu

blizny
Arytmia - usuwanie przyczyn czy skutków
tylko na was moge liczyc
choroba odzwierzeca ?