czlonek- klopot

1. Data: 2002-08-26 14:34:50

Temat: czlonek- klopot
Od: "krzys" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Jestem nastolatkiem, nie spolzyje jeszcze z moja dziewczyna, ale czesto
uprawiamy peting, jest super ale mam problem: kiedy ona bawi sie moim
czlonkiem dlugo np. przez caly dzien mamy wolny dom i robimy sobie
"maraton":) to skora na czlonku zaczyna byc tak jakby wysuszona (na zoledzi
tez), i tak jest przez kilka dni po takich wyczynach, czy to normalne? czy
moze jestem na cos chory? strasznie to uciazliwe, szczegolnie ze nie wyglada
taka sucha skora zbyt fajnie, probowalismy zabawy pod prysznicem, ale wtedy
jest jeszcze gorzej bo skora na czlonku sie "walkuje" i schodzi:(

Prosze pomozcie! moze ktos mial taki problem?
A jezeli to jest jakas choroba to moze da sie to wyleczyc bez wizyty u
lekarza bo sie strasznie z tym krepuje!:(

2. Data: 2002-08-26 16:57:42

Temat: Re: czlonek- klopot
Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Mysle ze to moze byc grzybica. Nic powaznego. Jezeli to rzeczywiscie to
wystarczy jezeli z partnerka przez pewien czas bedziecie zywac masci
przeciwgrzybiczej np Clotrimazolum.

Pozdrow

Doc

3. Data: 2002-08-26 19:57:07

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Aug 2002 18:57:42 +0200, "Dr" <m...@h...pl> wrote:

>Mysle ze to moze byc grzybica. Nic powaznego. Jezeli to rzeczywiscie to
>wystarczy jezeli z partnerka przez pewien czas bedziecie zywac masci
>przeciwgrzybiczej np Clotrimazolum.

Tylko niech najpierw kolega Krzys pojdzie do lekarza (urologa)
jednak... I niech sie nie krepuje. Ten lekarz (moze i byc tez
lekarka.. ;)) ma codziennie wieeelu pacjentow i dla niej takie badania
to normalka. Nie ma co sie krepowac. Powodzenia.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

4. Data: 2002-08-26 22:19:01

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark at post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lekarka.. ;)) ma codziennie wieeelu pacjentow i dla niej takie badania
> to normalka. Nie ma co sie krepowac. Powodzenia.

A moze najpierw niech sprobuje podczas tych wielogodzinnych "maratonow" z
partnerka zrobic sobie przerwy a obolaly organ posmarowac jakims tlustym
kremem lagodzacym lub oliwka dla dzieci?
No bo panowie - jak myslicie, jak Wasze hmmm... pewne organa znioslyby
kilkugodzinne wzwody i rozrywki? To moze byc dla nich meczace, szczegolnie
jesli hormonki buzuja ;)

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

5. Data: 2002-08-27 00:28:10

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark at post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Aug 2002 00:19:01 +0200, "La Luna"
<b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>No bo panowie - jak myslicie, jak Wasze hmmm... pewne organa znioslyby
>kilkugodzinne wzwody i rozrywki? To moze byc dla nich meczace, szczegolnie

A wiesz... to to swoją drogą... Nie pokojarzyłem, ale Krzyś pisze, że
jeszcze nie współżyje ze swoją dziewczyną. Czyli członek podczas
"maratonów" nie ma naturalnego nawilżenia od partnertki... Być może to
o to chodzi. Tylko teraz jakiej oliwki czy kremu użyć, aby nie
zaszkodzić?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

6. Data: 2002-08-27 13:56:24

Od: "PhoeniX" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "maratonów" nie ma naturalnego nawilżenia od partnertki... Być może to
> o to chodzi. Tylko teraz jakiej oliwki czy kremu użyć, aby nie

Zawsze może sztuczne nawilżenie zastąpić seksem oralnym.
Krzys chyba nie miał by nic przeciwko :)

--
Pozdrawia
PhoeniX

7. Data: 2002-08-27 15:35:59

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> [...]
> "maratonów" nie ma naturalnego nawilżenia od partnertki... Być może to
> o to chodzi. Tylko teraz jakiej oliwki czy kremu użyć, aby nie

Hmmm... nigdy nie mialam takich problemow, tym bardziej ze nie jestem
facetem ;)
Ale mysle ze jakis lagodny krem stosowany np. po opalaniu (jest nawilzajacy,
lagodzacy podraznienia skorne, delikatny i lekko tlusty a wiec pozostanie na
powierzchni skory) lub oliwka dla dzieci bylyby w sam raz :)
No i moze troszke skrocic te maratonki zeby dac chlopakowi troszke
odpoczynku :)

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

8. Data: 2002-08-30 22:58:46

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> czlonkiem dlugo np. przez caly dzien mamy wolny dom i robimy sobie
> "maraton":) to skora na czlonku zaczyna byc tak jakby wysuszona (na zoledzi
> tez), i tak jest przez kilka dni po takich wyczynach, czy to normalne? czy

Co za duzo to niezdrowo - jest to, jak widac, dosc uniwersalne stwierdzenie.
A walkuje sie bo pewnie masz grzybice. Postaraj sie wziasc na wstrzymanie i
myc "malego" sama letnia woda. Nie pomoze - do lekarz jak w dym, chocby byla
lekarka.

grzybica
Hydrokolonoterapia - pytanie gdzie robia ?
Alkohol w potrawach
powiekszone wezly chlonne
Specjalista Medycyny Maturalnej