czujnik czadu i gazu

1. Data: 2006-02-08 19:19:30

Temat: czujnik czadu i gazu
Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam się nad zakupem czujnika czadu (i gazu)
Ktoś z was się na tym zna?
Czy coś takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84637453
(aukcja zakończona i nie moja) zda egzamin??

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

2. Data: 2006-02-08 19:30:18

Temat: Re: czujnik czadu i gazu
Od: "Lukasz Logan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański"
<marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Zastanawiam się nad zakupem czujnika czadu (i gazu)

jak sie znasz na elektronice to mozesz sobie sam zlutowac duzo taniej :)

--
FAQ Polskich Grup Binarnych --> www.binaries-faq.prv.pl

Pozdrawiam
Logan

3. Data: 2006-02-08 19:36:35

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Lukasz Logan napisał(a):
> Użytkownik "Marcin Lubojański"
> <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości
>
> jak sie znasz na elektronice to mozesz sobie sam zlutowac duzo taniej :)

Lutować potrafię ale wielki elektronik to ze mnie nie jest.
Masz jakiś schemat? Na jakiej zasadzie to w ogóle działa że co 5 lat
trzeba wymieniać czujnik?

4. Data: 2006-02-09 05:46:35

Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 08 Feb 2006 20:19:30 +0100, Marcin Lubojański
<marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote:
> [...]
> Czy coś takiego http://www.allegro.pl/show_item.php?item=84637453
> (aukcja zakończona i nie moja) zda egzamin??

Rzuć okiem na oferte firmy Gazex. Od 2 miesięcy używam i działa,
aczkolwiek mam wątpliwości czy nie jest zbyt czuły - czasem gdy
wyjeżdżam z przyległego do domu garażu samochodemm po kilku minutach
uruchamia się alarm. Ale za to ma ates, serwis gwarancyjny i po i jakoś
tak bardziej mi to wygląda wiarygodnie niż jakiejś chińszczyźnie z
allegro ;)

Pozdr.

R.

5. Data: 2006-02-09 07:50:09

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski.usun_to@i_to.tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):

> [...]
> uruchamia się alarm. Ale za to ma ates, serwis gwarancyjny i po i jakoś
> tak bardziej mi to wygląda wiarygodnie niż jakiejś chińszczyźnie z

Szczerze mówiąc to jeśli miałbym jakość tych urządzeń oceniać po
wyglądzie to te z allegro wyglądają o wiele solidniej, są lepiej opisane
, a na dodatek więcej gwarancji dają (chociaż nie wiem jak później z
wyegzekwowaniem takiej gwarancji).
Ciekawi mnie czy takie czujniki mają jakąś funkcję selftestu?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

6. Data: 2006-02-09 10:07:35

Od: "Lukasz Logan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lutować potrafię ale wielki elektronik to ze mnie nie jest.
> Masz jakiś schemat? Na jakiej zasadzie to w ogóle działa że co 5 lat
> trzeba wymieniać czujnik?

www.nordelektronikplus.pl zestawy do somodzielnego montazu
http://www.elektroda.net/download/dwpl.php?file=inne
/08-2003/20.pdf
http://www.elektroda.net/download/dwpl.php?file=prot
el/czugaz.zip
http://www.elektroda.net/download/dwpl.php?file=inne
/pe/czujnik_gazu.pdf
wystarczy zebys umial lutowac ::)

7. Data: 2006-02-09 14:22:37

Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 09 Feb 2006 08:50:09 +0100, Marcin Lubojański

> [...]
> wyglądzie to te z allegro wyglądają o wiele solidniej, są lepiej opisane
> , a na dodatek więcej gwarancji dają (chociaż nie wiem jak później z

Pisząc wygląd, miałem na myśli "całokształt" (atest, poważny producent
itd.), a nie obudowe :)

> Ciekawi mnie czy takie czujniki mają jakąś funkcję selftestu?

W tym z gazeksu zalecają sprawdzać przy pomocy dymu papierosowego ;)

Pozdr.

R.

p.s.
Zanim kupiłem ten czujnik miałem zamiar kupić właśnie ten z allegro.

8. Data: 2006-02-09 16:28:46

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

moi rodzice kupili u kudax czujnik i są bardzo zadowoleni

piszczy to to do ogłupienia!
a w nocy niemożliwe, żeby Cię nie obudził :)

pozdr

PS> w końcu się może na cos przydam bo dotychczas tylko zadawałam pytania
:)

9. Data: 2006-02-11 12:20:06

Od: "Ania" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Lubojański" <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> wrote in
message news:dsdg7v$otk$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Zastanawiam się nad zakupem czujnika czadu (i gazu)
> [...]

mamy taki czujnik pare miesiecy i mozemy polecic,
wisi z 40 cm nad gazowka, pare razy juz zawył okrutnie,
jest czuły, ale nie włącza się, gdy na przykład gotuję coś b. pachnącego
typu kapusta
wykrył czad, gdy przypaliłam troszkę cebulę na patelni ;-)
raz wykrył nawet butan, gdy impregnowałam buty jakimś sprayem
poza tym klasycznie wyje jak ulatnia sie gaz ziemny

sygnal jest nie do zniesienia - nawet jesli to chinszczyzna, to jest to
solidna robota
pozdrawiam
Ania

10. Data: 2006-02-12 12:36:39

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Ania napisał(a):
> [...]
> wisi z 40 cm nad gazowka, pare razy juz zawył okrutnie,
> jest czuły, ale nie włącza się, gdy na przykład gotuję coś b. pachnącego

Ale jeśli ma wykrywać czad to nie powinien być przy ziemi raczej?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

sprzęt do kuchni
Syfon Viega do wanny
Mała wtyczka sieciowa na 230V
[spam] ! Kufry i skrzynie do Twojego domu !
zaluzje - firma BLISTER