czy UFO ?

11. Data: 2001-01-24 07:40:12

Temat: Re: czy UFO ?
Od: "Dany alkoholik" <t...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Manta" <x...@k...net.pl> pisze:

> [...]

i dalej:

> Nie chce wywolywac sporu ambicjonalnego pt. 'czyje dragi sa grozniejsze',
> ale sorry... znasz jakichs heroinistow (browniarzy np.)? Wiesz na czym
> polega detoks po opiatach?

Ja tez nie, zirytowalo mnie tylko okreslenie "slabe" w odniesieniu do
alkoholu,
ktory jest jednym z najgrozniejszych z narkotykow.
A uzaleznionych od heroiny znam bardzo wielu w Berlinie, od 20 lat
widzialem bardzo wiele tragedii.

Dany

12. Data: 2001-01-24 10:28:41

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heroina pozostawia porównywalne lub nawet w niektórych organach większe
> szkody od alkoholu. Nie pisz takich rzeczy bo jeszcze ktoś niezorientowany
> przeczyta i pomyśli, że alkohol to świństwa, ale heroina nie jest taka
> groźna. Obawiam się, że uzależnie od heroiny jest równie silne jak od
> alkoholu. Z drugiej strony to nie wiem czy siłę uzaleznień można
porównywać?
[...]

Rzeklbym, ze nie sama heroina, tylko to, co jest sprzedawane przez
dilerow. Tak np. kompot to istna tablica Mendelejewa... o ile wiem,
czysta (medyczna) morfine mozna brac latami bez powazniejszych
szkod w organizmie. Dorazny efekt to jedynie zaparcia, pogorszenie
odpornosci organizmu i ponoc zanik popedu plciowego (u panow).

m.

13. Data: 2001-01-25 07:58:38

Od: "Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Koziara" <m...@p...pl> wrote in message
> A poważnie - podobno nie, jest jednak cholernie niebezpieczne przede
> wszystkim dla osób już biorących, ze względu na opóźnione działanie.

Niebezpieczne nie jest ze wzgledu na opoznione dzialanie.
Przez to, ze UFO ma opoznione dzialanie narkoman bierze kolejna tabletke. To
zestaw kilku tabletek na raz jest niebezpieczny dla zycia.
Jesli chodzi o zdrowie, to oczywiscie kazda ilosc narkotyku wplywa na nie
negatywnie.

Ale to, ze juz jedna tabletka zabija to mocna przesada. Zdementowali to w
TV, ktora pierwsza naglosnila cala sprawe.

Pozdrawiam
Michal

14. Data: 2001-01-25 07:58:46

Od: "Marzena Lubkiewicz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szkod w organizmie. Dorazny efekt to jedynie zaparcia, pogorszenie
> odpornosci organizmu i ponoc zanik popedu plciowego (u panow).

Słuszna uwaga. Tylko, że bardzo rzadko ktoś uzaleznia się od czystych
chemicznie leków. Chyba, że jest chory terminalnie i wtedy to już mu
wszystko jedno.

M.

15. Data: 2001-01-25 15:37:33

Od: l...@i...nom.pl (Leszek Karlik) szukaj wiadomości tego autora

On 25 Jan 2001 08:58:46 +0100, Marzena Lubkiewicz <m...@p...onet.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
>Słuszna uwaga. Tylko, że bardzo rzadko ktoś uzaleznia się od czystych
>chemicznie leków. Chyba, że jest chory terminalnie i wtedy to już mu
>wszystko jedno.

Obawiam sie, ze nie masz racji.

Absolutnie legalne i cholernie popularne benzodiazepiny na pewno mieszcza
sie w pierwszej trojce ilosci uzaleznionych osob w Stanach Zjednoczonych
(razem z nikotyna i alkoholem), a nawet, jezeli dobrze pamietam (ale glowy
nie dam) to sa na pierwszym miejscu.

>M.
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; YASL(TM); SNAFU TANJ TANSTAAFL; KDSM FM; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

16. Data: 2001-01-26 07:42:35

Od: "mr.cannabis" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uzależnia?

tak jak kawa :)

17. Data: 2001-01-29 10:25:38

Od: Michal Koziara <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Malaczek" <k...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

>Niebezpieczne nie jest ze wzgledu na opoznione dzialanie.
>Przez to, ze UFO ma opoznione dzialanie narkoman bierze kolejna tabletke. To
>zestaw kilku tabletek na raz jest niebezpieczny dla zycia.

Czyli jest niebezpieczne, szczególnie dla już biorących, ze względu na
opóźnione działanie...

>Jesli chodzi o zdrowie, to oczywiscie kazda ilosc narkotyku wplywa na nie
>negatywnie.

To bardzo kontrowersyjne stwierdzenie.

>Ale to, ze juz jedna tabletka zabija to mocna przesada. Zdementowali to w
>TV, ktora pierwsza naglosnila cala sprawe.

Zabić pewnie może i jedna, to zależy od predyspozycji zdrowotnych
człowieka, ale raczej rzadko tak się zdarza.

18. Data: 2001-01-29 10:25:50

Od: "The_EaGle" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heroina pozostawia porównywalne lub nawet w niektórych organach większe
> szkody od alkoholu.
Akurat nie jest prawda heroina dziala na uklad nerwowy podczas gdy alkohol
oprocz ukladu nerwowoego na 50 innych organow.

>Nie pisz takich rzeczy bo jeszcze ktoś niezorientowany
> przeczyta i pomyśli, że alkohol to świństwa, ale heroina nie jest taka
> groźna.
Najczesciej tak wlasnie jest ze np marihuana jest duuuuzo mniej szkodliwa
nie tylko od alkoholu a takze od nikotyny a przez to ze ma dzialanie
halucynogenne jest zabroniona. Informacje od dziennikarzy sa na poziomie
dziecka z 3 klasy szkoly podstawowej "nie rusz bo parzy". Jest taka ksiazka
Palusinski Robert "Narkotyki- przewodnik " poczytaj a zobaczysz jak to jest
naprawde z tymi narkotykami.

> Obawiam się, że uzależnie od heroiny jest równie silne jak od
> alkoholu. Z drugiej strony to nie wiem czy siłę uzaleznień można
porównywać?
Nic bardziej mylnego. W spisie WHO jednym z najsilniejszych narkotykow pod
wzgledem uzaleznienia jest NIKOTYNA a np marihuana jest od niej o 150 razy
mniej uzalezniajaca prownywalna z kawa. Po za tym THC ktory znajdujes sie w
marihuanie jest uzywany w medycynie.

> Jest w mniejszym stopniu, ale jest. Nawet jak bierzesz metadon przy
dotruciu
> masz objawy somatyczne. Odtrucie od czegokolwiek co uzaleznia jest barzo
> dużym obciążeniem dla organizmu i zalezy od indywidualnie od osoby, od jej
> zdolności adaptacyjnej, ilości branego środka i paru jeszcze rzeczy.
> BTW: Epi poalkoholowe nie zdarza sie tylko przy odtruciach.
Bo alkohol silnie nie uzaleznia tak jak kawa czy maryszka.

--
The EaGle
The Legion of Voyagers

19. Data: 2001-01-29 15:30:04

Od: "Filipoza" <f...@g...netia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kareem Abdul Jabbar" <m...@k...prv.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dany W" <t...@b...de> napisał w wiadomości

> Nie wiem, nic na ten temat nie czytałem ani nigdy nie brałem heroiny. Piję
> tak od czasu do czasu - ale nigdy nie nałogowo. Nie mogę więc powiedzieć
co
> bardziej uzaleznia. Moim zdaniem najlepiej wie to osoba ktora korzystala z
> jednego i drugiego.

Stary,
chciales wyrazic cos konkretnego? Bo chyba Ciebie nie rozumiem.
Jak nic nie brales to super. Ale jak nic nie masz to powiedzenia to nie ma
sensu pisac.

Sie ma!

20. Data: 2001-01-29 16:48:18

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

The_EaGle wrote:

> [...]
> mniej uzalezniajaca prownywalna z kawa. Po za tym THC ktory znajdujes sie w

Chwila, chwila. A w papierosach to niby nie ma nic, czego
nie wykorzystywałoby się w medycynie? Ten argument jest do
kitu. Np. palenie papierosów zmniejsza ryzyko zapadnięcia na
chorobę Parkinsona. Czy mam twierdzić, że palę dla zdrowia? :->
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl

Odp: Czy to jest uzależnienie???