Odchodze na rok czasu, ale bede zagladac

11. Data: 2002-06-17 11:48:17

Temat: czy będę zyc dłuzej ;-)
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bedzie tak
> zdrowia. Rok
> >
> No to jeszcze wyłącz: TV, kuchenkę mikrofalową i świetlówki ;-))
>
> A żyj nam jeszcze dłużej.

Hmmmmmmm ale przy mikrofali, TV i swietlówkach nie nabawie sie garba i
zniekształcen nadgarstków :-)))))))))) ale fakt przy TV mozna krócej zyc jak
i przy kompie jak sie słucha wiadomosci :-))))))))

Magdalena
GG 3122518
http://tweety2000.w.interia.pl
http://strony.wp.pl/wp/mwota

12. Data: 2002-06-17 12:02:52

Temat: Re: czy będę zyc dłuzej ;-)
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmmmm ale przy mikrofali,

Wolne rodniki po spożyciu powodować mogą znacznie większe skody niż
smażony tłuszcz ;-))))

>TV
- co tu pisać - dla kobiety w ciąży to "sport" nie wskazany

> i swietlówkach

W akwarium jak wstawiłem świetlówkę to zacęły mu\i rosnąć brunatne, a
nie zielone, glony ale może jestem przewrażliwiony.

> nie nabawie sie garba i zniekształcen nadgarstków :-))))))))))

Z garbem da się żyć, z walniętymi nadgarstkami też (ale co to za
życie)

Pozdrawiam
Qwax

13. Data: 2002-06-17 12:06:17

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> i przy kompie jak sie słucha wiadomosci :-))))))))
A szczególnie, gdy Edyta Górniak Śpiewa hymn:-)))
Darek

14. Data: 2002-06-17 12:10:03

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aekj5k$sfo$...@n...tpi.pl...

> A szczególnie, gdy Edyta Górniak Śpiewa hymn:-)))

A jednak oglądałeś!!! A oswiadczałeś, że nie!. :-))
Variete.

15. Data: 2002-06-17 12:21:37

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Variete" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jednak oglądałeś!!! A oswiadczałeś, że nie!. :-))
> Variete.
Opowiadali mi - nie ogladałem jeszcze żadnego meczu.
Darek

16. Data: 2002-06-17 12:45:23

Temat: Odp: czy będę zyc dłuzej ;-)
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja rowniez przylaczam sie do tych wszystkich serdecznosci, dbaj o siebie i
male, bo przyrost spada nam na leb :-))
Asia

17. Data: 2002-06-17 13:22:13

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 17 Jun 2002 13:48:17 +0200, podpisując się jako "tweety"
<t...@i...pl>, napisałeś (aś) :

>Hmmmmmmm ale przy mikrofali, TV i swietlówkach nie nabawie sie garba

bo na krzesle siedzi sie prosto ;)
albo kupuje sie takie specjalne kleczniki - ktore uniemozliwiaja
garbienie sie.

>zniekształcen nadgarstków :-))))))))))

Tutaj trzeba dobrze dostosowac wysokosc klawatury do nadgarstkow a nie
siadac przy byle biurku ;)

:))))))))
Marzena

18. Data: 2002-06-17 14:08:00

Temat: Re: Odchodze na rok czasu, ale bede zagladac
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał

> Postaram sie w domku
> zagladac od czasu do czasu do Was.

Ciekawe jak długo _wytrzymasz_ bez grup i komputera ? ;-))))

Jeszcze się trochę czepnę tematu:
Czy według Ciebie może byc jeszcze _inny_ rok ... że tak na wszelki wypadek
dodałaś "czasu" ???

A poza tym życze zdrowia i spokoju ;-)

Pozdrówka
MOLNARka

19. Data: 2002-06-17 14:39:41

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał

> Ciekawe jak długo _wytrzymasz_ bez grup i komputera ? ;-))))

bez grupy dłuuuuuuugo bez koooooompppppppaaaaaaaaa jeszcze dłuzej , jakbys
pracowała 8 godz. 5 dni w tygodniu od 5 lat to tez bys juz miała dosyc :P

> Jeszcze się trochę czepnę tematu:
> Czy według Ciebie może byc jeszcze _inny_ rok ... że tak na wszelki
wypadek
> dodałaś "czasu" ???

Moze jakis swietlny?????????? spr w encyklopedii hahahahah

> A poza tym życze zdrowia i spokoju ;-)

dzieki
Magdalena z domu

20. Data: 2002-06-17 16:35:32

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <t...@i...pl> napisał

> jakbys
> pracowała 8 godz. 5 dni w tygodniu od 5 lat to tez bys juz miała dosyc :P

A ja to myślisz co robię ... chodze po ulicach i gwiżdzę ? ;-)))

Pozdrówka
MOLNARka stanowczo nie mająca dość komputerów pomimo pracy

Czy to zdrada?
Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...