jade na wakacje

1. Data: 2002-06-14 12:22:53

Temat: jade na wakacje
Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
od poniedziałku bycze się nad morzem słucham szumu fal zamiast stukania
klawiatury
a w tym czasie przeprowadzają mnie do innego budynku wiec po urlopie siedzę
w nowym miejscu ale kiedy mi tam podłącza interenet nie wiem. Wszystko
zależy do naszej "ulubionej" TPSA

Posrowienia Joanna

2. Data: 2002-06-14 12:51:54

Temat: Re: jade na wakacje
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sunnta <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aecn1n$c6b$...@n...onet.pl...

> od poniedziałku bycze się nad morzem słucham szumu fal zamiast stukania
> klawiatury

Jak ja Ci zazdroszczę! Przede mną jeszcze 2 miesiące bez dłuższego urlopu
:-(

Życzę Ci miłego wypoczynku i przede wszystkim wspaniałej słonecznej pogody
:-))

pozdrawiam

Monika

wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)
Parę slów od Dawida
jeśli to coś wyjaśni
Kolonie